36+1 og hovedet står fast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2011

marloutti

Ja, jordemoderen siger han står godt dybt og fast med hovedet... Er der mon så håb for at jeg ikke går over tid? Eller kan man ikke regne med noget her? Det gør bare allerede godt nas og der er fire uger til termin, så orker ikke at gå 14 dg over tid....  Nogen erfaringer?...

Knus og god weekend...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

afrobabies

marloutti skriver:

Ja, jordemoderen siger han står godt dybt og fast med hovedet... Er der mon så håb for at jeg ikke går over tid? Eller kan man ikke regne med noget her? Det gør bare allerede godt nas og der er fire uger til termin, så orker ikke at gå 14 dg over tid....  Nogen erfaringer?...

Knus og god weekend...

Min datter sad også fast med hovedet en måned før termin, men jeg blev sat igang 9 dage over termin, så der er ingen garanti for at du går i fødsel før termin....

Anmeld

15. april 2011

skøjte-prinsessen

hej jeg har termin om ca en uge og min lille prinsesse satte sig allerede fast i uge 28 ca. og der var stor frygt med at jeg skulle føde for tidligt, men hun ligger altså der inde endnu, så ved hvordan du har det, jeg har følt det som om jeg får et los i skridtet (undskyld sproget) hele tiden og sådan har det været siden uge 27 så jeg sidder og håber hun kommer ud snart f.eks søndag ville ikke gøre noget hihi

Anmeld

19. april 2011

marloutti

victoria2008 skriver:

Min datter sad også fast med hovedet en måned før termin, men jeg blev sat igang 9 dage over termin, så der er ingen garanti for at du går i fødsel før termin....

Nej, okay, det tænkte jeg egentlig nok...

Anmeld

19. april 2011

marloutti

Rogue skriver:

hej jeg har termin om ca en uge og min lille prinsesse satte sig allerede fast i uge 28 ca. og der var stor frygt med at jeg skulle føde for tidligt, men hun ligger altså der inde endnu, så ved hvordan du har det, jeg har følt det som om jeg får et los i skridtet (undskyld sproget) hele tiden og sådan har det været siden uge 27 så jeg sidder og håber hun kommer ud snart f.eks søndag ville ikke gøre noget hihi

Åh, det er sørme længe, du har haft det sådan... Jeg synes godt nok, det er ved at være hårdt nu... Men jeg må jo have tålmodighed lidt endnu...

Anmeld

19. april 2011

MIWULA

min søn sad også med hoved dybt i laaang tid men gik da alligevel 14 dage over tid.

Anmeld

19. april 2011

marloutti

MIWULA skriver:

min søn sad også med hoved dybt i laaang tid men gik da alligevel 14 dage over tid.

Hmm, ja okay... Jeg må bare virkelig væbne mig med tålmodighed..

Anmeld

19. april 2011

MIWULA

marloutti skriver:

Hmm, ja okay... Jeg må bare virkelig væbne mig med tålmodighed..

Ja desværre- Men håber da for dig du føder før eller til tiden.

Anmeld

20. april 2011

marloutti

MIWULA skriver:

Ja desværre- Men håber da for dig du føder før eller til tiden.

Tak...

Anmeld

21. april 2011

skøjte-prinsessen

marloutti skriver:

Åh, det er sørme længe, du har haft det sådan... Jeg synes godt nok, det er ved at være hårdt nu... Men jeg må jo have tålmodighed lidt endnu...

har også endelig fået af vide at jeg har åbnet mig så det er spænd på om jeg snart føder, sidder med masser af kvalme... men søde tro mig hold ud, bare tænk på det dejlige væsen du har inde i dig snart kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.