penge tilbage i skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Årh hvor er det surt.

Skulle have haft 13.800,- tilbage i skat. Men skylder for su-lån, så fik ikke en rød reje.

Er på kontanthjælp så det er bare rigtig mange penge ca. 1200 jeg har betalt for meget om måneden. Ud af 6400,- som både er til husleje osv osv.

Øv.

Især når man er gravid og prøver at skaffe babyudstyr for sølle 3000,- man har til både mad, underholdning tlf. regning, afdrag til lån, osv.

Ihh altså surt surt surt. Hvor er det bittert.

Tak fordi du gad læse med på mit sure opstød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Lullaby

Er det fordi du har misvedligeholdt dit sulån? For ellers tager de dem da ikke..

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Er det fordi du har misvedligeholdt dit sulån? For ellers tager de dem da ikke..

Jeg har ikke skulle betale af på dem, fordi min uddannelse ikke var færdig.

Har endda kontaktet skat og spurgt om jeg ikke betalte for meget i skat, men det mente de bestemt ikke. Øv

Anmeld

15. april 2011

Rockertand

Jeg kan godt forstå, at det lige nu føles bittert, men jeg tror, at du skal vende den om og sige, at det er dejligt, at der nu er betalt så meget ned på lånet.

Kombinationen gæld, kontanthjælp og graviditet er jo ikke ligefrem en solid økonomisk base, men det var du jo næsten klar over på forhånd.

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg kan godt forstå, at det lige nu føles bittert, men jeg tror, at du skal vende den om og sige, at det er dejligt, at der nu er betalt så meget ned på lånet.

Kombinationen gæld, kontanthjælp og graviditet er jo ikke ligefrem en solid økonomisk base, men det var du jo næsten klar over på forhånd.

Ja, det er da klart godt at de er gået til noget, Men føles som om de er røget ud af vinduet i stedet for at lande et meget tørt sted.

Jo, det er jeg klar over, men kontanthjælp er den eneste mulighed når en studerende skal sygemeldes, desværre.

Anmeld

15. april 2011

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg har ikke skulle betale af på dem, fordi min uddannelse ikke var færdig.

Har endda kontaktet skat og spurgt om jeg ikke betalte for meget i skat, men det mente de bestemt ikke. Øv

Jeg skylder 360000 i su lån og jeg har de sidste mange år fået penge tilbage. De tager kun pengene hvis man har misvedligeholdt.

Anmeld

15. april 2011

smokin

Anonym skriver:

Ja, det er da klart godt at de er gået til noget, Men føles som om de er røget ud af vinduet i stedet for at lande et meget tørt sted.

Jo, det er jeg klar over, men kontanthjælp er den eneste mulighed når en studerende skal sygemeldes, desværre.

jeg har været sygemeldt under uddannelse da jeg var gravid så det er ikke helt sandt.

Anmeld

15. april 2011

Lullaby

Anonym skriver:

Hva? Jeg var sygemeldt et helt år op seminariet og jeg fik su hele vejen igennem...

Anmeld

15. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Årh hvor er det surt.

Skulle have haft 13.800,- tilbage i skat. Men skylder for su-lån, så fik ikke en rød reje.

Er på kontanthjælp så det er bare rigtig mange penge ca. 1200 jeg har betalt for meget om måneden. Ud af 6400,- som både er til husleje osv osv.

Øv.

Især når man er gravid og prøver at skaffe babyudstyr for sølle 3000,- man har til både mad, underholdning tlf. regning, afdrag til lån, osv.

Ihh altså surt surt surt. Hvor er det bittert.

Tak fordi du gad læse med på mit sure opstød.

Men havde du fået de penge, måtte du ikke få kontanthjælp for sammen periode, som penge ville svare til i kontanthjælpspenge. så du ville ikke få flere penge ud af det, desværre.

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

Rockertand skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.