Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Et pædagogjob og er netop gået i opfyldelse, da jeg har fået et barselsvikariat
Kom frisk med jeres ønske påskeæg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
myr81 skriver: Et pædagogjob og er netop gået i opfyldelse, da jeg har fået et barselsvikariat Kom frisk med jeres ønske påskeæg
Et kæmpe æg fyldt med chokolade. Det har jeg nemlig aldrig fået i mit voksenliv. Så simpelt. Hehe.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Et kæmpe æg fyldt med chokolade. Det har jeg nemlig aldrig fået i mit voksenliv. Så simpelt. Hehe.
mmmm mums det ville være det næstbedste her
myr81 skriver: mmmm mums det ville være det næstbedste her
Mmmm CHOKOLADE! Skal faktisk lave påske-fødselsdags-brunch i morgen, og regner med at lave nogle små kurve med lidt påskelækkerier til gæsterne.
At manden min sprang ud af sengen og råbte : - JA ......... lad os da få barn nr. 3
mamalicious skriver: At manden min sprang ud af sengen og råbte : - JA ......... lad os da få barn nr. 3
Åh et dejligt påskeæg håber det lykkedes
At der kom et påskeæg med posten med så mange penge indeni til og slette min gæld så hverdagen blev lidt sjovere ELLER at jeg fik et job der hed 9-16 i stedet for det jeg har nu og snart ska tilbage til fra barsel..øv
ha ha ha det gjorte min mand faktisk lige i søndags... blev hel forskrækket
At min rige tante i Amerika efterlod mig en 100000 så jeg kunne smide det af på mit banklån og så få lov til at købe hus.
Eller at vi pt havde råd til en bebs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128