MD-scanning nr2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Jemion

endnu engang med en meget stædig lille supermand i maven som ikke vil samarbejde med sonografen!!

Så for anden gang er vi gået derfra med beskeden om at: Det vi kunne se er perfekt.. Jamen hov hvad så med de i ikke kunne se!!!!

Plus vi fik ikke at vide hvor meget han vejer og hvor lang han er.. Er det meget normalt at man ikke får det at vide..? Jeg vil da gerne vide hvor på kurven min søn ligger..

Bare lige et klage indlæg!!

Håber i får en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

marloutti

Den første vurdering af vægt på barnet har vi først fået her i uge 36+. Så tror ikke det er noget de gør så meget i. Bare de kan se den vokser som den skal..

Anmeld

15. april 2011

Jemion

Så er jeg mere rolig

Anmeld

15. april 2011

Holbæktrunten

hmm, jeg fik anslået vægt til MD scanning først på ugen... 363 g ov generelt lidt større end gennemsnittet. Men jeg er nok også skrækkelig irriterende, for stiller en million spørgsmål 

Men ved ikke om det er normalt at få det at vide. Vi fik et print "til scrap-bogen" som sonografen sagde, med str og vægt osv...

Vores supermand her pr defination heller ikke videre samarbejdsvillig når det kommer til scanninger, hun fik det meste af det hun ville have, men med noget måtte hun "nøjes". Jeg er nu ikke så bekymret, vi er unge og sunde, så selvfølgelig er Noah i maven det også 

Anmeld

15. april 2011

Fenja09

Vi har også lige været til MD scanning og fik vi faktisk alt af vide, også vægt og ca længde på bebs

Vores bebs vejer 300 g og er ca 20 cm lang og jeg er 20+2 henne. Hun fortalte at længden er lidt svær at vurdere fordi på dette tidspunkt ligger med bukkede ben, men de kan måle lårbenet og så ligger de ca 6 cm til for læggen.

Alt er helt normalt, både vægt, længde, hjerte og de andre vitale dele

/Fenja

Anmeld

15. april 2011

Jemion

Tror bare det irriterede mig da jeg faktisk forventede at få at vide hvor meget han vejer osv Men er glad for de ikke fandt noget på det de kunne se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.