Vil nogen hjælpe denne hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Pena

Hej alle

Nedenstående tekst har en ven opslået på facebook. Jeg kender ikke denne majken, da min ven bare har kopieret hendes tekst.

Men jeg synes jeg vil prøve at lægge det her ud. Jeg har ingen info ud over det der står i teksten.

Føj mand. Nogle mennesker burde bare have deres diller klippet af med en negleklipper.

Haster haster HASTER.... Rotweiler hanhund (kastrat) på 3år, søger plejefamilie eller blivende hjem NU! Ik´om lidt.... Han står i en hundegård, og ejer er flyttet fra ham, kommer forbi dagligt og giver ham mad, men han er meget ulykkelig. Han kan med børn og andre hunde, både store og små. Ring til Majken på tlf. 26377009 Del denne på jeres profiler tak!!!!!! ;O(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mira0911

Jeg tænker lidt... Kender hun hunden rigtig godt - til at kan sige at den er vant til børn og andre hunde?

Men fint at der bliver lavet sådan nogle opslag... 

Er der nogle der aner hvor længe den har været der uden ejer osv?  Det tror jeg så ikke man kan finde noget svar på... 

Selvfølgelig er det synd for hunden at den er blevet efterladt... 

Anmeld

15. april 2011

Pena

MoarJ skriver:

Jeg tænker lidt... Kender hun hunden rigtig godt - til at kan sige at den er vant til børn og andre hunde?

Men fint at der bliver lavet sådan nogle opslag... 

Er der nogle der aner hvor længe den har været der uden ejer osv?  Det tror jeg så ikke man kan finde noget svar på... 

Selvfølgelig er det synd for hunden at den er blevet efterladt... 

De spørgsmål kan man vel få svar på hvis man ringer til hende.

Jeg kan ikke forstå man som ejer ikke får en bøde hvis man efterlader sit dyr. Det er simpelthen så grotesk, og jeg fatter ikke man kan gøre det.

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Pena skriver:

De spørgsmål kan man vel få svar på hvis man ringer til hende.

Jeg kan ikke forstå man som ejer ikke får en bøde hvis man efterlader sit dyr. Det er simpelthen så grotesk, og jeg fatter ikke man kan gøre det.

man kan håbe på hun kender hunden så godt at hun kan svare på alle de spørgsmål, der nok vil komme... 

Ja synes helt klart der skal en bøde til... Man efterlader ikke bare dyr sådan.... 

Anmeld

15. april 2011

Siljes Mor

jeg har sendt en sms til hende, hvor jeg opfordre hende til at kontakte et dyreinternat. De kan sundheds tjekke den, og finde et godt hjem til den.

Anmeld

15. april 2011

aya-zia

sig mig er den ik gammel den på facebook altså... syntes jeg fik en for et par måneder siden som enten er den samme eller lyder hel lige som...

Anmeld

15. april 2011

Pena

Siljes Mor skriver:

jeg har sendt en sms til hende, hvor jeg opfordre hende til at kontakte et dyreinternat. De kan sundheds tjekke den, og finde et godt hjem til den.

Jeg havde tænkt mig at gøre noget lignende. Godt initiativ.

Anmeld

15. april 2011

Pena

aya-zia skriver:

sig mig er den ik gammel den på facebook altså... syntes jeg fik en for et par måneder siden som enten er den samme eller lyder hel lige som...

Det ved jeg så ikke noget om. Min ven havde lagt det ud for lidt siden. Men man kan selvfølgelig ikke vide om det er nyt eller gammelt.

Mit dyrehjerte tvinger mig bare til at reagere på sådan noget svineri som det her er.

Anmeld

15. april 2011

aya-zia

Pena skriver:

Det ved jeg så ikke noget om. Min ven havde lagt det ud for lidt siden. Men man kan selvfølgelig ikke vide om det er nyt eller gammelt.

Mit dyrehjerte tvinger mig bare til at reagere på sådan noget svineri som det her er.

ja det forstår jeg godt... min veninde som jeg så den igennem skrev også til hende der hvis nummer var der på men fik aldrig svar tilbage

Anmeld

15. april 2011

Siljes Mor

Tråden skal gerne stoppes igen.. fik svar tilbage at den er på slagelse dyreinternat. Bare så hun ikke bliver kimet ned. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.