SY mønster til overalls ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.747 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. april 2011

bullerbassen

Nogen der kender til et godt mønster ??

TIL OVERALLS

Skal være til dreng fra str 86...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Skouboe

Det kommer lidt an på hvor dygtig du er og hvilken type overalls du er ude efter.

Børnetøj Du selv kan sy 0-4 år af Elizabeth Gynther har nogle lækre retro overalls - bogen kan købes eller lånes på biblioteket.

Ottobre Magazine har ofte overalls af forskellige snit, men sværhedsgraden er også noget højere - og syvejledningerne er normalt enten på engelsk eller svensk. De kan lånes på apoteket.

Mini-Krea har et nemt og let tilgængeligt mønster som kan varieres i det uendelige - dog er jeg ikke så begejstret for pasformen, men hvis man er lidt fiks kan man sagtens tage lidt ind i lårene og lidt vidde i benene, så det ikke er med ridebukselår. Det kan købes for omkring 50 kr på nettet.

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Det kommer lidt an på hvor dygtig du er og hvilken type overalls du er ude efter.

Børnetøj Du selv kan sy 0-4 år af Elizabeth Gynther har nogle lækre retro overalls - bogen kan købes eller lånes på biblioteket.

Ottobre Magazine har ofte overalls af forskellige snit, men sværhedsgraden er også noget højere - og syvejledningerne er normalt enten på engelsk eller svensk. De kan lånes på apoteket.

Mini-Krea har et nemt og let tilgængeligt mønster som kan varieres i det uendelige - dog er jeg ikke så begejstret for pasformen, men hvis man er lidt fiks kan man sagtens tage lidt ind i lårene og lidt vidde i benene, så det ikke er med ridebukselår. Det kan købes for omkring 50 kr på nettet.

Hej

Tak for svar - Er ikke super dygtig - men alm dygtig  har syet alm posebukser & det er gået fin - tænker at jeg gerne vil prøve at lave nået andet.

Har set mini krea 's men syntes de virker lidt tarvlige i overalls - har købt nogle på trendsales i retro stil de er nu fede , men vil gerne prøve selv..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2011

Isabella_mor

jeg købte nogle mønstre i stof2000  hvor der både var bukser og overalls..

tror hæftet hedder onion..!! der er frem til str 92.. og ned til str 62..

Anmeld

15. april 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Hej

Tak for svar - Er ikke super dygtig - men alm dygtig  har syet alm posebukser & det er gået fin - tænker at jeg gerne vil prøve at lave nået andet.

Har set mini krea 's men syntes de virker lidt tarvlige i overalls - har købt nogle på trendsales i retro stil de er nu fede , men vil gerne prøve selv..

HVOR ER DE FEDE... dem må jeg sgu ogsa lave... wauw..

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

Det der ligner dem fra Elizabeth Gynthers bog, så der ville jeg nok starte, hvis det var.

Ellers så kig efter Ottobre blade på apoteket. Deres børneblade er super gode.

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

jeg købte nogle mønstre i stof2000  hvor der både var bukser og overalls..

tror hæftet hedder onion..!! der er frem til str 92.. og ned til str 62..

Hmm var i stof2000 idag for at høre efter mønster hun henviste til en bog - Og de var sådan nogle baby agtige smæk bukser..

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Det der ligner dem fra Elizabeth Gynthers bog, så der ville jeg nok starte, hvis det var.

Ej super - mange TAK for hjælpen - må jo sige jeg ikke er totalt øvet men har nu syet en del alm bukser - og vil gerne prøve nået andet.

Vil smutte en tur på bibloteket i morgen  

Tak

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

Skouboe skriver:

Og det skulle også være til for en lidt  grøn syerske

Har nemlig købt nået fedt grøn stof i babyfløjl  - og orange kant bånd og en ugle dertil - Skal så bare lige bruge et mønster

Anmeld

15. april 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Hmm var i stof2000 idag for at høre efter mønster hun henviste til en bog - Og de var sådan nogle baby agtige smæk bukser..

jeg har billede af dem jeg har syet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.