Misse-mor gider ikke sine killinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

Kloster

I foråret fik Cille (min 3 år gamle hunkat) killinger. Det var helt planlagt, da jeg ellers giver hende p-piller.
Alt gik godt. Hun tog sig godt af dem og de kom ud til gode hjem

Men så her i efteråret begyndte hun at bule ud igen... På trods af, hun får p-piller som hun skal. Da hun begyndte at bule ud, stoppede jeg med p-pillerne, da killingerne ellers kan blive handicappede.

Vi har nu 3 flotte killinger på 3 uger, men Cille lader ikke til at gide dem.
De har været ude i værkstedet, som er lunt og tørt og vi var derude flere gange om dagen.

I går skulle manden så køre brændeigennem værkstedet og jeg tog dem så ind i en kasse i baggangen. Men nejjj hvor de hyler... Konstant... Og Cille kan ligge en meter fra dem og åbenbart ikke høre at de skriger så højt at vi har været nødt til at lukke døren for ikke at blive sindssyge

Jeg har så givet dem blød mad, som jeg har moset, da Cille ikke er inde ved demog de hyler oghyler.

Hvad sulen skal jeg dog gøre????
Er det naturligt at hun ikke gider dem, når hun lige har haft killinger

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

bette

hmm nogle mødre mister deres moderinstinkt. lyder underligt.. men vi har også haft en hund som var brugt til avl før vi fik hende og der var aldrig nogen problemer.. men lige pludselig gad hun dem ikke..

måske du skulle høre dyrelægen... for så er du jo nødtil at opflaske dem selv., hvis ik du kan kæle med missemor mens killingerne spiser ved hende

Anmeld

26. oktober 2008

Mathilde

Hej Kloster

Da mine killinger havde den alder begyndte missemor også at trække sig lidt. Det hjalp at vi lavede en lille hule ( af nogle gamle gardiner), hvor både killinger og missemor kunne føle sig trykke. Vi sørgede også for at det hele tiden var lidt mørkt i rummet. Måske kan du prøve det.
Hvis hun slet ikke vil dem, kan du købe modermælkserstatning og flasker på apoteket og give dem mad hver 3-4time...

Håber hun begynder at tage sig af dem igen.

Kram fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.