nåååååååååååååå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

hehe ja okay... men så var han da sød den gang... er han HEL sikker også i dag hehe

Smiler og har to af slagsen...

Hvor er du ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Smiler og har to af slagsen...

Hvor er du ano

er ano fordi lige pt er der nogle her inde der har et problem med mig og næsten alt jeg ligger ind ender de med og gøre til et problem og svine mig... så der er bare nogle ting jeg gerne vil ha lov og ha som noget sødt og positivt uden at de skal ødelægge det...

og faldt over de her ting som jeg er vilde med og gider ik lige høre deres kommen tar til det...

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

er ano fordi lige pt er der nogle her inde der har et problem med mig og næsten alt jeg ligger ind ender de med og gøre til et problem og svine mig... så der er bare nogle ting jeg gerne vil ha lov og ha som noget sødt og positivt uden at de skal ødelægge det...

og faldt over de her ting som jeg er vilde med og gider ik lige høre deres kommen tar til det...

underlige mennesker... kender du dem???

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

underlige mennesker... kender du dem???

nej slet ik... har slet ik snakket med dem før... men de har rottet sig sammen mod mig... (fordi jeg er ung mor er deres begrundelse)

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

nej slet ik... har slet ik snakket med dem før... men de har rottet sig sammen mod mig... (fordi jeg er ung mor er deres begrundelse)

Har du brug for at snakke om det så send mig en pb... det du fortæller bliver hos mig...

Har du haft fat i Henrik...

Majbritt

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Har du brug for at snakke om det så send mig en pb... det du fortæller bliver hos mig...

Har du haft fat i Henrik...

Majbritt

mange tak for tilbudet... men det går nok... nej har ik snakket med henrik... jeg er sådan lidt det typer person som tror at folk ændre sig...

tror ejg vil give dem lidt tid og så se om de ik vil la mig være... indtil da skriver jeg bare ano hehe...

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

mange tak for tilbudet... men det går nok... nej har ik snakket med henrik... jeg er sådan lidt det typer person som tror at folk ændre sig...

tror ejg vil give dem lidt tid og så se om de ik vil la mig være... indtil da skriver jeg bare ano hehe...

ellers ved du hvor jeg er

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

ellers ved du hvor jeg er

hehe tak... tusinde tak

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

hehe tak... tusinde tak

Så lidt

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

ej tror sku jeg er nød til og købe den drage til min nevø... ihhhhhhh den er SÅ sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.