Haft kraftige smerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Josephinesmor

Igår aftes fik jeg så ondt så ondt, det føltes lidt som veer faktisk og varede et kort øjeblik og maven blev helt hård, tænker det kunne være plukveer man er 8 uger henne idag så kan man have det så tidligt? det gjorde vanvittig nas!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

afrobabies

Josephinesmor skriver:

Igår aftes fik jeg så ondt så ondt, det føltes lidt som veer faktisk og varede et kort øjeblik og maven blev helt hård, tænker det kunne være plukveer man er 8 uger henne idag så kan man have det så tidligt? det gjorde vanvittig nas!

Din livmoder skal jo vokse, så dewt kan godt give smerter i maven. Je ved ikke lige om det kan være plukveer så tidligt, men under alle omstændigheder så tror jeg ikke at du skal være bekymret

Anmeld

15. april 2011

Julemusen

Det er din livmoder som vokser og så spænder og murer det i hele maven ved nogen, Jeg havde det også sådan for nogle dage siden, jeg er i 13. uge. 

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Josephinesmor skriver:

Det er helt sikkert ligamentsmerter. De kan godt komme tidligt. Jeg er selv ca. 7 uger henne, og har dem ind imellem. Det gør bare nas, og man kan godt blive bekymret, men så længe du ikke bløder eller smerterne bliver ved og ved og tager til og til, så skal du ikke være bekymret. 

Læste et sted, at nogle kvinder godt kunne tage lidt smertestillende for det, så det er vist helt normalt at det kan gøre pænt nas 

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby

Jeg har oplevet præcis det samme helt fra start og har det stadig en smule i perioder.

Det er ligasmerter, og det føltes som mens. smerter og det kan godt gøre virkelig nas. Hvis det er muligt så lig dig ned når du får det og slap af.

Anmeld

16. april 2011

Josephinesmor

okay tak for svar, tror i har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.