Vil bare spørge hvad i ville gøre i det her tilfælde.. Sæt nu i var faldet i snak med en sød pige, som en potentiel veninde. Hun er meget sød, jordnær og til at snakke med, også om lidt mere private ting. I har ikke rigtig set hvordan hun ser ud, men hun er bare super sød.
Så får i pludselig mulighed for at se billeder af hende og finder ud af, at hun typemæssigt er så milevidt langt fra de typer, du helst vil omgive dig med. Fx utrolig meget dulle-agtig. Typen, hvor man altid vil føle sig mindre pæn - selvom man er en smuk person - fordi man er meget mere au naturel, og hun er et ekstremt modedyr, der helst flasher kroppen og har ti tons makeup på..
Hvad ville i så gøre? Jeg vil ikke være overfladisk, men jeg synes det er en lidt modsatrettet fornemmelse, for hun er jo SØD, men jeg ville have svært ved at ses med hende grundet hendes fremtræden, som er meget langt fra min verden, og som jeg ville have det svært ved. Ikke mindst ift. min kæreste! Han kunne ikke drømme om at være utro, og hun har selv kæreste på, men jeg ville have det skidt med den meget skarpe fremvisning af kroppen foran min kæreste. For en mand er jo en mand, og jeg ved jo godt at det dyriske i mændene vil reagere på den måde hun viser sig selv frem på.
What to do?
Anmeld