Modsatrettede indtryk af potentiel ven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Vil bare spørge hvad i ville gøre i det her tilfælde.. Sæt nu i var faldet i snak med en sød pige, som en potentiel veninde. Hun er meget sød, jordnær og til at snakke med, også om lidt mere private ting. I har ikke rigtig set hvordan hun ser ud, men hun er bare super sød.

Så får i pludselig mulighed for at se billeder af hende og finder ud af, at hun typemæssigt er så milevidt langt fra de typer, du helst vil omgive dig med. Fx utrolig meget dulle-agtig. Typen, hvor man altid vil føle sig mindre pæn - selvom man er en smuk person - fordi man er meget mere au naturel, og hun er et ekstremt modedyr, der helst flasher kroppen og har ti tons makeup på.. 

Hvad ville i så gøre? Jeg vil ikke være overfladisk, men jeg synes det er en lidt modsatrettet fornemmelse, for hun er jo SØD, men jeg ville have svært ved at ses med hende grundet hendes fremtræden, som er meget langt fra min verden, og som jeg ville have det svært ved. Ikke mindst ift. min kæreste! Han kunne ikke drømme om at være utro, og hun har selv kæreste på, men jeg ville have det skidt med den meget skarpe fremvisning af kroppen foran min kæreste. For en mand er jo en mand, og jeg ved jo godt at det dyriske i mændene vil reagere på den måde hun viser sig selv frem på.

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Vil bare spørge hvad i ville gøre i det her tilfælde.. Sæt nu i var faldet i snak med en sød pige, som en potentiel veninde. Hun er meget sød, jordnær og til at snakke med, også om lidt mere private ting. I har ikke rigtig set hvordan hun ser ud, men hun er bare super sød.

Så får i pludselig mulighed for at se billeder af hende og finder ud af, at hun typemæssigt er så milevidt langt fra de typer, du helst vil omgive dig med. Fx utrolig meget dulle-agtig. Typen, hvor man altid vil føle sig mindre pæn - selvom man er en smuk person - fordi man er meget mere au naturel, og hun er et ekstremt modedyr, der helst flasher kroppen og har ti tons makeup på.. 

Hvad ville i så gøre? Jeg vil ikke være overfladisk, men jeg synes det er en lidt modsatrettet fornemmelse, for hun er jo SØD, men jeg ville have svært ved at ses med hende grundet hendes fremtræden, som er meget langt fra min verden, og som jeg ville have det svært ved. Ikke mindst ift. min kæreste! Han kunne ikke drømme om at være utro, og hun har selv kæreste på, men jeg ville have det skidt med den meget skarpe fremvisning af kroppen foran min kæreste. For en mand er jo en mand, og jeg ved jo godt at det dyriske i mændene vil reagere på den måde hun viser sig selv frem på.

What to do?

hvis det var mig ville jeg være fuldkommen ligeglad...

så længe jeg synes hun er sød, og har det rigtig hyggeligt sammen med hende betyder udseende ikke noget for mig...

og jeg stoler på min kæreste... men han ved nok se, men ikke røre...

så for mig ville jeg ikke tænke over sådan nogle ting...

Anmeld

15. april 2011

sophiemy

Rigtigt gode venner hænger ikke på træerne. Jeg er ligeglad hvordan mine venner ser ud eller tager sig ud, bare de er der for mig og min familie

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

hvis det var mig ville jeg være fuldkommen ligeglad...

så længe jeg synes hun er sød, og har det rigtig hyggeligt sammen med hende betyder udseende ikke noget for mig...

og jeg stoler på min kæreste... men han ved nok se, men ikke røre...

så for mig ville jeg ikke tænke over sådan nogle ting...

Sådan ville jeg normalt også sige, men jeg er også nødt til at være realistisk og sige, at jeg ikke har det særlig godt med min krop nu den ændrer sig med graviditeten.. Og jeg ved at JEG ville få det skidt med, at min kæreste kiggede på hendes store bryster og sådan..

Anmeld

15. april 2011

Mumto3

Jeg aner ikke hvad jeg ville gøre, men jeg kommer til at tænke på en gang hvor min kæreste og jeg var til fødselsdag hos min veninde. En af de kvindelige gæster sidder ved siden af min kæreste. Hun får det varmt og vil tage sin trøje af. Hun rejser sig op, stiller sig lige overfor min kæreste (som sad ved bordet) og tager blusen af, så hendes bryster nærmeste dinglede ind i hovedet på min kæreste.  Ej, det var bare for meget!!! heldigvis har min veninde og jeg kunnet snakke om det, grine af det, og bare synes det var for meget (min veninde synes også hun var vildt for meget, men hun var søster til hendes kæreste og derfor skulle hun med)

Selvom min kæreste aldrig kunne finde på at være mig utro, så var det bare ikke særlig fedt lige i situationen!!

Anmeld

15. april 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Sådan ville jeg normalt også sige, men jeg er også nødt til at være realistisk og sige, at jeg ikke har det særlig godt med min krop nu den ændrer sig med graviditeten.. Og jeg ved at JEG ville få det skidt med, at min kæreste kiggede på hendes store bryster og sådan..

selvfølgelig..

kan godt se det fra din side af... men fortæl ham stille og roligt hen af vejen, at de måske ville gøre dig utryg under graviditeten, hvis han åbenlyst kiggede på "pænere" piger.... forstået i den forstand altså ikke gravide piger..!! er sikker på at han vil forstå og respektere det..!!

Anmeld

15. april 2011

mortilflere

Du skulle søge efter din selvtillid , den har forladt bygningen 

nyd den nye veninde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.