Jeg har fået stjålet min barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.082 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Isabeau

...heldigvis uden barn

Men hvad nu? En Emmaljunga, 6 år gammel, købt brugt uden kvittering Kan ikke få den erstattet?

Stress, stress... Skal ha´ skaffet en til mandag

Den stod ved købmanden, var bare lige inde og handle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

smokin

jeg tror godt du kan få den erstattet - prøv evt. at ringe og spørge din forsikring.

Og hold kæft hvor er det strengt!!!! Nogle mennesker altså...  FØJ!

Anmeld

15. april 2011

Faith

Det er fandme for strengt!!!!

Anmeld

15. april 2011

kamtok

Dybt utilgiveligt at stjæle en barnevogn, den er jo uundværlig.

Håber du finder en ny a.s.a.p!

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Isabeau skriver:

...heldigvis uden barn

Men hvad nu? En Emmaljunga, 6 år gammel, købt brugt uden kvittering Kan ikke få den erstattet?

hvis den ikke har været låst fast tror jeg ikke der er noget og gøre. MEn hvis det ikke er et krav så er et billede af vognen nok.
Min veninde fik dækket sine smykker blot ved et billede hvor hun havde dem på.

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

Din indbo dækker - det er simpelt tyveri, men den er nok ikke ret meget værd så afhængigt af størrelsen på din selvrisiko er det ikke sikkert at du får ret meget ud af forsikringen.

Anmeld

15. april 2011

Isabeau

Øv, min selvrisiko på indboesforsikringen er på 2.100 kr., så det kan ikke betale sig

For helvede da! Nå, må lede og lede...

Anmeld

15. april 2011

klmf

Ærgerligt du bor så langt væk, ellers havde jeg en du måtte låne til du har fået købt en ny!

Hvor er det altså bare strengt....

Ring til din forsikring, du får jo nok ikke penge svarende til en helt ny - men lidt har også ret!

Anmeld

15. april 2011

Lullaby

Isabeau skriver:

...heldigvis uden barn

Da vores klapvogn blev stjålet herfra vores gård ringede vi bare ind og fortalte hva der var blev stjålet. Så meldte vi det til politiet, sendte erklæringen ind til forsikringsselskabet og vupti, 14 dage efter stod alle 2900 på vores konto. Vi skulle hverken vise kvittering eller andet.

Anmeld

15. april 2011

Cris

Jeg har hørt, at der tit sker her i Kbh. De sorger for at der ikke er noget barn i, de gider ikke det. De eneste de vil er vognen og så sælger de dem i den blå avis eller andre stedder... Jeg har set, at efterhånden er der mange der bruger lås, når de sidder på cafeen mens barnevognen er parkeret udenfor...

Det er så irriterende, jeg håber, at du kan finde en allerede i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.