Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
man kan købe sådan nogle med gele i. Så man ikk får ondt i bagdelen.... kan kun sige hos cykelhandleren... Den har gjort underværkere for min ass...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Jeg har også cyklet de sidste 14 dage - efter en pause på næsten 1½ år (graviditet og barsel) - og NØJ, jeg havde godt nok også ondt de første par dage
Jeg har også cyklet de sidste 14 dage - efter en pause på næsten 1½ år (graviditet og barsel) - og NØJ, jeg havde godt nok også ondt de første par dage
Det kan være så slemt, man ikke kan sidde på sadlen når det er... Husker tydeligt da jeg skulle cykle hver morgen til praktik stedet, for hele hule da det gjorde ondt...
4kløver skriver: Tror at der går lang tid før næste gang
Tror at der går lang tid før næste gang
Jeg har nydt det, så glæder mig til, at vi får cykelstolen hjem til Anton på mandag, så vi kan cykle istedet for altid at skulle gå med barnevognen
MoarJ skriver: Det kan være så slemt, man ikke kan sidde på sadlen når det er... Husker tydeligt da jeg skulle cykle hver morgen til praktik stedet, for hele hule da det gjorde ondt...
men jeg har heldigvis en dejlig bred saddel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128