Vitterlighedsvidner - Er det et krav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Mira0911

Igår da jeg var til jm konsultation, nævnte hun at vi bare kunne udfylde det på nettet og printe det ud og sende afsted... 

Jeg udfylder det igår på nettet, og kommer så til vitterlighedsvidner.

Er det et krav at der er 2 tilfældige som skal skrive under? 

Så skal jeg ud og finde 2 tilfældige eller skal det være nogle bestemte? Synes ikke jeg kan læse det på blanketten om det skal være familie eller ej... 

Glemte vidst at nævne at det er omsorgserklæringen det drejer sig om... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mumto3

Det er ikke noget krav til hvem det skal være, men de skriver under på at du er dig. Vi plejer at spørge naboerne når vi har haft brug for det (til huskøb m.m.)

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Mumto3 skriver:

Det er ikke noget krav til hvem det skal være, men de skriver under på at du er dig. Vi plejer at spørge naboerne når vi har haft brug for det (til huskøb m.m.)

Okey, det er ikke fordi vi sådan kender naboerne herude endnu, vi flyttede hertil i november sidste år, derfor kan vi jo nå at komme i snak med dem... 

Anmeld

15. april 2011

Rockertand

Mine svigerforældre har skrevet under på vores erklæringer.

Anmeld

15. april 2011

Halbschön

MoarJ skriver:

Okey, det er ikke fordi vi sådan kender naboerne herude endnu, vi flyttede hertil i november sidste år, derfor kan vi jo nå at komme i snak med dem... 

Det er dem der skal sendes til kirkekontoret ik? Ellers bare tá ned på kirkekontoret, og så skriv under dernede, så behøver i ikke vitterlighedsvidner når præsten(eller anden myndighed) ser i skriver under

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

R&N skriver:

Det er dem der skal sendes til kirkekontoret ik? Ellers bare tá ned på kirkekontoret, og så skriv under dernede, så behøver i ikke vitterlighedsvidner når præsten(eller anden myndighed) ser i skriver under

Jep dem til kirken... Altså den blanket med at vi erklære at A er faren...

Anmeld

15. april 2011

mamax3

MoarJ skriver:

Her skrev mine forældre under som vidner ... 

Anmeld

15. april 2011

Chr-Hei

Vi har allerede fået det sendt ind i frygt for at glemme det (: Vi fik bare min bror og far til at skrive under på dem .. Det er fuldstændig ligemeget hvem det er..

Vi skulle sende indtil statsforvaltningen fordi vi gjorde det inden lillemand er født

Anmeld

15. april 2011

Halbschön

MoarJ skriver:

Så bare tá derned begge to og få den skrevet under når de ser det, eller vent til du har født og så lad jm overvære det

Anmeld

15. april 2011

Solstrålen

Jeg mener at vi fik et vennepar til at skrive under !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.