Ingen penge/ påske ferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

sarahb

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mortil2-87

tusinde tak for alle jeres svar. Nogle gange er det så svært og komme på ideer ..

Vi er rigtig tit oppe på klubben i nærheden og se på dyrene de har og hun synes det er fantastisk..

Anmeld

15. april 2011

Cris

Jeg synes, at folk går for meget med at de SKAL rejse så snart de har lidt fri. Men det skal man ikke, børn har det godt bare når man er glad og man har det godt omkring dem. Du kan betale en luxus børne familie ferie og det kunne være, at børnene ender med at lege med myrerne på græsplanen hele ferien (jeg kender nogle ) Så bare ud, hvis der bliver til solskin. Madpakker og lange ture! Det er jo det bedste!

Anmeld

15. april 2011

Cris

Forresten, de der naturlegepladser har vi aldrig prøvet, det må vi så undersøge nu til Påske! Og den der bondegård lyder rigtigt hyggelilgt! Jeg tror, at vi også skal besøge den! Nogle gode ideer

Anmeld

15. april 2011

Fines mor

MoarHvidovre skriver:

Hvor ligger naturlegepladsen?

Her er link til Vestamager

http://www.naturstyrelsen.dk/Naturoplevelser/Beskrivelser/Hovedstaden/Vestamager/Naturcenter/

Anmeld

15. april 2011

Mortil2-87

Cris skriver:

Jeg synes, at folk går for meget med at de SKAL rejse så snart de har lidt fri. Men det skal man ikke, børn har det godt bare når man er glad og man har det godt omkring dem. Du kan betale en luxus børne familie ferie og det kunne være, at børnene ender med at lege med myrerne på græsplanen hele ferien (jeg kender nogle ) Så bare ud, hvis der bliver til solskin. Madpakker og lange ture! Det er jo det bedste!

Vi har heller været ude og rejse i snart 6 år .. så det var ikk den tanke ,,   tænkte bare hvad jeg kunne foretage og lave hvis gå turene ned til søen og alle de andre natur områder der ligger lii omkring os blev kedelige.. noget kreativt f.eks ..

Anmeld

15. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Fines mor skriver:

Her er link til Vestamager

http://www.naturstyrelsen.dk/Naturoplevelser/Beskrivelser/Hovedstaden/Vestamager/Naturcenter/

Jeg gik ind og googlede det - men kan ikke lige gennemskue hvor langt der er fra Vestamager Station

Anmeld

15. april 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
Cris skriver:

Anmeld

15. april 2011

qp

MoarHvidovre skriver:

Hvor ligger naturlegepladsen?

Naturcenter Vestamager
Adresse: Granatvej 3-9
Postnr.: 2770

Perfekt sted til en dag med ungerne. Der er dyr at kigge på, naturlegeplads og forhindringsbane - husk madpakken

Anmeld

15. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Naturcenter Vestamager
Adresse: Granatvej 3-9
Postnr.: 2770

Perfekt sted til en dag med ungerne. Der er dyr at kigge på, naturlegeplads og forhindringsbane - husk madpakken

Der må vi helt sikkert ud en dag. Vi bor i Hvidovre   Har lige taget den på krak og den siger 12 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.