Iphone 4 søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. april 2011

nattergalen

Hejsa de damer.. 

Jeg søger med lys og lygte efter en Iphone 4, 16 el 32 gb til min mand, da han har fået stjålet sin.. 

Så hvis der er en af jer der ligger inde med en de gerne vil sælge el kender nogen der gerne vil så send endelig en lille besked

På forhånd tak for hjælpen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

bøgelund

nattergalen skriver:

Hejsa de damer.. 

Jeg søger med lys og lygte efter en Iphone 4, 16 el 32 gb til min mand, da han har fået stjålet sin.. 

Så hvis der er en af jer der ligger inde med en de gerne vil sælge el kender nogen der gerne vil så send endelig en lille besked

På forhånd tak for hjælpen  

http://www.guloggratis.dk/telefoner/iphone/iphone-4?has_picture=&q=iphone+4&regionid=7

her er en masse.. træls han har fået den stjålet..  

man kæreste har et eller andet program i hans, så hvis den bliver væk / stjålet kan han spore den.. det er jo en dyr tlf.. 

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

bøgelund1 skriver:

http://www.guloggratis.dk/telefoner/iphone/iphone-4?has_picture=&q=iphone+4&regionid=7

her er en masse.. træls han har fået den stjålet..  

man kæreste har et eller andet program i hans, så hvis den bliver væk / stjålet kan han spore den.. det er jo en dyr tlf.. 

Takker.. 

Ja min blev rigtig øv over han ikke nåede at få købt det program, men det bliver helt sikkert gjort til den næste

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

Opper lige.. 

Skal siges at jeg har tjekket både gul og gratis og DBA.. 

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

nattergalen skriver:

Opper lige.. 

Skal siges at jeg har tjekket både gul og gratis og DBA.. 

Hvorfor har han ikke købt en forsikring med på den??

Jeg spørger bare af ren nysgerrighed, for det var slet ikke til diskussion da jeg købte min at der bare skulle forsikring på sådan en dyr telefon.. Ellers dækker indboen vel også en ny??

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

Vi købte den brugt, derfor ingen forsikring.. 
Jo indbo dækker, men han skal selv ud og finde tlf først..

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

nattergalen skriver:

Vi købte den brugt, derfor ingen forsikring.. 
Jo indbo dækker, men han skal selv ud og finde tlf først..

ja okay..

Jeg er bare af den støbning at elektronik køber jeg ikke brugt.. derfor er jeg også nogle gange lidt hurtig til at sige at andre heller ikke gør.. Men hvorfor så ikke købe den fra ny nu når forsikringen dækker??

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

mortilj skriver:

ja okay..

Jeg er bare af den støbning at elektronik køber jeg ikke brugt.. derfor er jeg også nogle gange lidt hurtig til at sige at andre heller ikke gør.. Men hvorfor så ikke købe den fra ny nu når forsikringen dækker??

Sådan er vi forskellige.. Men som studerende og en pædagogløn er det ikke alt man kan købe nyt.. 

Men dejligt du kan

God weekend..

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

nattergalen skriver:

Sådan er vi forskellige.. Men som studerende og en pædagogløn er det ikke alt man kan købe nyt.. 

Men dejligt du kan

God weekend..

Jeg er selv studerende, men har også sparet op i mange år til den..

Det var nu heller ikke for at hakke eller andet, jeg gik bare ud fra at man købte sådan noget nyt.. Men håber i finder en meget hurtigt så han ikke skal stå uden telefon..

Anmeld

15. april 2011

nattergalen

mortilj skriver:

Jeg er selv studerende, men har også sparet op i mange år til den..

Det var nu heller ikke for at hakke eller andet, jeg gik bare ud fra at man købte sådan noget nyt.. Men håber i finder en meget hurtigt så han ikke skal stå uden telefon..

Takker Han har en anden iml tiden, men nu vil han så gerne have en iphone igen..

Det er dejligt at du har tålmodigheden til at spare op, tror ikke det vil kunne lade sig gøre her hjemme Men en brugt fungere faktisk lige så godt.. Min er også brugt, og den er bare tip top

Tak rart at få at vide.. For tonen kunne hurtigt være blevet misforstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.