Update! På ændring af navn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg lavede en tråd om navneændring for omkring en uge side, nu er jeg så kommet nærmere et navn. Det står mellem Ann og Anna-Katrine. For dem som ikke ved det så hedder jeg Trine nu, men det har aldrig passet til mig. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

LauraLW

Hvis valget er mellem de to, så Anna Katrine

Anmeld

15. april 2011

DLM

Jeg kan vildt godt li Ann har en svigerinde det hedder Anna katrine, men vi har aldrig kaldt hende andet end Anna

Anmeld

15. april 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg lavede en tråd om navneændring for omkring en uge side, nu er jeg så kommet nærmere et navn. Det står mellem Ann og Anna-Katrine. For dem som ikke ved det så hedder jeg Trine nu, men det har aldrig passet til mig. Hvad synes i?

Helt klart Anna-Katrine! Er ikke særlig vild med Ann og du har jo også en relation til Anna

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

Jeg kan vildt godt li Ann har en svigerinde det hedder Anna katrine, men vi har aldrig kaldt hende andet end Anna

Jeg er også så vild med Ann men min oldemor og bedste mor hedder begge Anna, så det betyder også lidt for mig.

Anmeld

15. april 2011

Dinna88

Jeg synes Ann er flottest. Jeg ELSKER dobbeltnavne, men Ann er bare lidt mere specielt end de to sammensatte

Anmeld

15. april 2011

Sara.

Jeg synes at begge navne er rigtig flotte!!!!

Så jeg ville vælge det med mest tilknytning og det jeg følte mig bedst tilpas med :-)

Anmeld

15. april 2011

Fenja09

Jeg kan bedst lide Anna Katrine af de to navne

Anmeld

15. april 2011

DLM

Anonym skriver:

Jeg er også så vild med Ann men min oldemor og bedste mor hedder begge Anna, så det betyder også lidt for mig.

det kan jeg godt forstå men Ann er også der lidt hen af

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Overvejer Anna-Katrine til navn og så bare at blive kaldt Ann i hverdagen, for så fører jeg stadig Anna videre. Hvad synes i om den ide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.