ynglings barnet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2011

karina1980

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

karina1980

jeg tør godt indrømme at jeg er mere stolt af mit ene afkom i forhold til det andet, men vil ikke mene det gør jeg elsker det ene mindre end det andet.

Anmeld

15. april 2011

bøgelund

karina1980 skriver:

http://go.tv2.dk/articlekrop/id-39008953:forældre-har-ofte-en-favorit-blandt-deres-børn.html?forside

kan i genkende det ?

nu har jeg kun 1 barn. men mig og min mor snakkede om det for ikke så længe siden. hun sagde at mig og min søster er vidt forskellige på alle punkter.. hun elsker os begge to lige højt, men på hver sin måde.. da vi slet ikke kan sammenlignes.. 

men kan da godt forestille mig, at mange mødre har det som dig. og det er da helt naturligt.. 

syns det er flot at du vil fortælle det.. 

Anmeld

15. april 2011

misspippi

Hmm. Det er da lidt interessant.

Jeg har to drenge som er i hver deres udvikling, altså de er 4 og knap 8, så de er jo to vidt forskellige steder. Så på den måde elsker jeg deres forskelligheder. Jeg elsker det de kan og er dygtige til og jeg nyder at se dem udvikle sig i hver deres retning. For de er meget forskellige.

Men jeg tror ikke jeg kan sige jeg har en favorit. Jeg har favoritaldre men ikke favoritbørn.... Giver det nogen mening???

Men meget interessant

Anmeld

15. april 2011

karina1980

bøgelund1 skriver:

nu har jeg kun 1 barn. men mig og min mor snakkede om det for ikke så længe siden. hun sagde at mig og min søster er vidt forskellige på alle punkter.. hun elsker os begge to lige højt, men på hver sin måde.. da vi slet ikke kan sammenlignes.. 

men kan da godt forestille mig, at mange mødre har det som dig. og det er da helt naturligt.. 

syns det er flot at du vil fortælle det.. 

det netop det, jeg elsker også mine børn for deres forskellighed, og for det de er.

men her i huset har vi bare en der skal hjælpes til alt, dvs det sociale, det faglige og det psykiske.

ved siden af står så bare en som suser afsted med 110 km i timen og har styr på alt og ved præcis hvad h'n vil.

og begge ting er jo dejligt på hver sin måde

Anmeld

15. april 2011

Sara.

Spændende emne...

Jeg har Nor på 1 år og Lærke på 3½...

Nor er (indvil videre) en gut med spræl i, sidder aldrig stille, er over alt på alt, smilende, glad for alle (også fremmede), ikke så meget temperement..

Lærke er 3½ og PIGE!!! meget piget. Hun er nem, men har temperement. Lidt teenage agtig. Hun elsker at spille spil, lege prinsesse, dukker, og sådan.

Elsker dem begge lige meget, men tænker at jeg i bestemte situationer kan ha en yngling?

Bl.a. synes jeg det er så dejligt at jeg kan lege "rigtigt" med Lærke. Jeg elsker selv at tegne og andet kreativt og det kan vi jo ha sammen :-) Men samtidig ligger hendes temperement meget langt fra mit. Havde aldrig troet jeg ville få et barn med så meget temperement da der hos mig skal virkelig meget til, min mor siger også at jeg ikke havde så meget som lille. Så det skal JEG lige lære at takle.

Så tror Nors sind minder mere om mit, fredelidt, men derfor er han ikke min yngling mere end Lærke.. Elsker ham for den han er og Lærke for den hun er....

:-)

Anmeld

15. april 2011

sabrina89

Jeg kan godt mærke det. Der er stor forskel på min bror og jeg. Kan tydelig mærke at min mor er mere stolt af min lillebror end jeg han klare sig bedre bogligt end jeg gjorde og der bliver gjort stor forskel på hvad han må og hvad jeg måtte i den alder. Og det sårer mig egentlig en del selvom det er små ting det drejer sig om

Anmeld

15. april 2011

karina1980

sabrina89 skriver:

Jeg kan godt mærke det. Der er stor forskel på min bror og jeg. Kan tydelig mærke at min mor er mere stolt af min lillebror end jeg han klare sig bedre bogligt end jeg gjorde og der bliver gjort stor forskel på hvad han må og hvad jeg måtte i den alder. Og det sårer mig egentlig en del selvom det er små ting det drejer sig om

havde slet ikke lige vendt den på den måde men kender bestemt godt til at man kan mærke at der bliver gjort forskel, det er en rigtig øv følelse at gå rundt med

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Jeg har to af samme køn og samme alder og jeg holder lige meget af dem begge og elsker dem lige højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.