Et sjovt kompliment :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Nenus

Jeg bliver altså lige nødt til at dele en lille ting manden sagde den anden dag..

Jeg står og kigger op på ham, med hovedet lidt på skrå, og solen skinner ind i mine øjen. Manden udbryder så "Skat hvor er dine øjne altså fine... de ligner sådan helt en svømmepøl" - "A' hvad gør de?"

Kunne altså ikke lade være med at flække af grin, selvom han jo mente det på en rigtig sød måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

kamtok

Det er da kærlighed så det batter

Anmeld

15. april 2011

SD21

Haha Hvor er han søøøøøød !  Man ja, jeg kunne nok heller ikke holde masken !

Anmeld

15. april 2011

Dot D

Hi hi, hvor sødt

Anmeld

15. april 2011

Janni.

Hvor sødt 

Anmeld

15. april 2011

Nenus

SD21 skriver:

Haha Hvor er han søøøøøød !  Man ja, jeg kunne nok heller ikke holde masken !

Jaa, han er bare rigtig sød .

Nej, prøvede virkelig på det, men det lykkedes ikke

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nenus skriver:

Jeg bliver altså lige nødt til at dele en lille ting manden sagde den anden dag..

Jeg står og kigger op på ham, med hovedet lidt på skrå, og solen skinner ind i mine øjen. Manden udbryder så "Skat hvor er dine øjne altså fine... de ligner sådan helt en svømmepøl" - "A' hvad gør de?"

Kunne altså ikke lade være med at flække af grin, selvom han jo mente det på en rigtig sød måde

Hehe, hvor sødt!  Det da låååååve!!! 

Anmeld

15. april 2011

misspippi

Hvor sødt af ham  Selvom det nok ikke lige var det rette ordvalg, så er der jo ingen tvivl om, at der var stor kærlighed bag ordene

Sikke skønt

Anmeld

15. april 2011

Nenus

misspippi skriver:

Hvor sødt af ham  Selvom det nok ikke lige var det rette ordvalg, så er der jo ingen tvivl om, at der var stor kærlighed bag ordene

Sikke skønt

Nej, nemlig

- Ville ønske jeg havde tænkt sådan lige i øjeblikket, for han begyndte at omformulere det bagefter, og så fik jeg bare så dårlig samvittighed

Anmeld

15. april 2011

misspippi

Nenus skriver:

Nej, nemlig

- Ville ønske jeg havde tænkt sådan lige i øjeblikket, for han begyndte at omformulere det bagefter, og så fik jeg bare så dårlig samvittighed

Nårh... Stakkels mand  he he

Herhjemme er det mig der kommer med alle de forkerte ord og vendinger. Min mand er så vandt til det, at han ikke tænker over det mere tror jeg.

Men jeg kan da godt forstå du begyndte at grine. Havde nok gjort det samme. Det lyder jo sjovt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.