Er det sådan det er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Henriette1973

Eller skal jeg være urolig?

Jeg er nu 4+5 (tror jeg nok eller lidt længere) Og det stikker og river i mit underliv. Det gjorde det ikke med min datter så tidligt... (i uge 5 viste jeg ikke en gang jeg var gravid)

Kan det være fordi jeg har været gravid før eller hva'?

Der er ikke en skygge af en blødning.

Er der nogen der kan hjælpe? Jeg er bare så bange for at miste det her ønskebarn...

Hilsen

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Fru Aagaard

Ikke to graviditeter er ens, og jeg mener bestemt det er helt normalt, tag du det bare roligt og nyd det, så længe du ikke bløder eller har brunt udflåd (selvom begge ting kan man godt, uden der er noget galt), så ville jeg være rolig.

Det udvider sig jo dernede

Og stort tillykke

Anmeld

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Henriette1973 skriver:

Jeg er nu 4+5 (tror jeg nok eller lidt længere) Og det stikker og river i mit underliv. Det gjorde det ikke med min datter så tidligt... (i uge 5 viste jeg ikke en gang jeg var gravid)

Er der nogen der kan hjælpe? Jeg er bare så bange for at miste det her ønskebarn...

Hilsen

Henriette

Ork ja, det er helt normalt. Jeg havde også smerter i starten og de kommer stadig ind imellem 

Anmeld

15. april 2011

Henriette1973

Fru Aagaard skriver:

Ikke to graviditeter er ens, og jeg mener bestemt det er helt normalt, tag du det bare roligt og nyd det, så længe du ikke bløder eller har brunt udflåd (selvom begge ting kan man godt, uden der er noget galt), så ville jeg være rolig.

Det udvider sig jo dernede

Og stort tillykke

Tusind tak for svar, det virker dejligt beroligende

Anmeld

15. april 2011

Henriette1973

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ork ja, det er helt normalt. Jeg havde også smerter i starten og de kommer stadig ind imellem 

Tusind tak for svar, der er godt med lidt erfaring, det virker beroligende

Anmeld

15. april 2011

Dansker I Holland

Henriette1973 skriver:

Hilsen

Henriette

Helt normalt Det har jeg osse haft de 3 gange jeg har været gravid Smiler... Så tag du det bare helt roligt

Anmeld

15. april 2011

Henriette1973

NR3ønskebarn skriver:

Helt normalt Det har jeg osse haft de 3 gange jeg har været gravid Smiler... Så tag du det bare helt roligt

Tusind tak for svar, det er bare så dejligt kunne at trække på andres erfaringer

Anmeld

15. april 2011

CiSo

ja, det knagede og bragede også i mit underliv det første stykke tid..

Anmeld

15. april 2011

Dansker I Holland

Henriette1973 skriver:

Tusind tak for svar, det er bare så dejligt kunne at trække på andres erfaringer

Hehe jamen selv tak da Ja jeg kendte desværre ikke denne hjemmeside da jeg ventede mit første barn for 6 år siden Men er nu glad for at jeg har fundet denne hjemmeside Og hvis man ikke spørger, så får man intet af vide Så det skal du endelig ikke tænke på. Det er derfor denne side er blevet oprettet så vidt jeg ved

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

Du må ikke være nervøs, ved min første havde jeg mega niv og nogle gange gjorde det bare enormt ondt (dette var et par uger efter jeg havde testet positiv) kiggede hele tiden efter blod og var sikker på at NU ville jeg miste. Men nej, heldigvis ikke. Det stoppede efter en 3 ugers tid, og fin og god graviditet og sundt og rask barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.