Undskyld hvis det her bliver lidt langt og forvirret.. Men er bare nød til at komme af med nogle ting..
Har virkelig brug for nogle trøstende ord lige nu 
Jeg mistede min mormor i maj sidste år, og jeg føler bare hun har forladt mig fuldstændig.. mine søskende og jeg havde det bedste forhold til hende, vi betro hende ALT, endda ting hverken veninder eller vores mor fik afvide.. Hun er eller var bare alt i mit liv, men jeg føler bare at hun har forladt mig helt alene i hele verden.. Alle andre drømmer om hende om natten, men jeg har ikke en eneste gang drømt om hende, der kommer slet ikke nogen tegn på at hun er der et sted, hun er bare fuldstændig forsvundet ud af mit liv
Men jeg savner hende bare så meget.. Har brug for hende, har brug for at fortælle hende ALT !! Hun ringede til mig hverdag og vi kunne snakke i flere timer om alt og intet.. Mit liv er fuldstændig tomt efter jeg har mistet hende føler jeg.. Det gør det så slet ikke bedre at jeg ikke har hverken venner eller veninder.. Jeg kan ikke holde ud mere at både mine søskende og min mor snakker om at så har de drømt det om mormor og så har de også lige drømt det, hvorfor er det kun dem der drømmer om hende..?
Hvad skal jeg gøre for at komme til at drømme om hende??
Bare en enkel drøm..
Hilsen et fortvivlet og savnende barnebarn.. 
Anmeld