Føler hun har forladt mig fuldstændig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Undskyld hvis det her bliver lidt langt og forvirret.. Men er bare nød til at komme af med nogle ting..

Har virkelig brug for nogle trøstende ord lige nu

Jeg mistede min mormor i maj sidste år, og jeg føler bare hun har forladt mig fuldstændig.. mine søskende og jeg havde det bedste forhold til hende, vi betro hende ALT, endda ting hverken veninder eller vores mor fik afvide.. Hun er eller var bare alt i mit liv, men jeg føler bare at hun har forladt mig helt alene i hele verden.. Alle andre drømmer om hende om natten, men jeg har ikke en eneste gang drømt om hende, der kommer slet ikke nogen tegn på at hun er der et sted, hun er bare fuldstændig forsvundet ud af mit liv  Men jeg savner hende bare så meget.. Har brug for hende, har brug for at fortælle hende ALT !! Hun ringede til mig hverdag og vi kunne snakke i flere timer om alt og intet.. Mit liv er fuldstændig tomt efter jeg har mistet hende føler jeg.. Det gør det så slet ikke bedre at jeg ikke har hverken venner eller veninder.. Jeg kan ikke holde ud mere at både mine søskende og min mor snakker om at så har de drømt det om mormor og så har de også lige drømt det, hvorfor er det kun dem der drømmer om hende..?

Hvad skal jeg gøre for at komme til at drømme om hende??  Bare en enkel drøm..

Hilsen et fortvivlet og savnende barnebarn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Anonym trådstarter

http://www.youtube.com/watch?v=wP_TK5J3a34

Denne sang er i bare nød til at høre, den har min søster skrevet til min mormor som hun skulle have sunget til hendes konfirmation til min mormor, men sang den desværre til hendes bisættelse istedet, stod foran alle som var i kapellet og sang denne sang bare uden musik.. Jeg holdt tale..

Anmeld

15. april 2011

Mig med maven

Åh lille du. Sender en masse kram til dig.

Der er jo tydeligvis ingen tvivl om at din mormor har været en fantastisk kvinde, som har gjort en masse mennesker glade på hendes vej. Hende kan du vidst godt være stolt af!

Ang dine drømme, så tror jeg ikke at der er så meget du kan gøre, for at drømme om hende. Eller, måske drømmer du allerede om hende, du gør det bare når du er vågen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for at trøste. Jeg er meget ked af at du må igennem sådan en svær tid, og jeg håber at du og din familie holder sammen. Måske skal du prøve at tale med dem om dine frustrationer, og dem vil de sikkert respektere.

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Puha Jeg får godt nok ondt i hjertet af at læse dette.

Jeg mistede min lillesøster for år tilbage, drømte om hende i starten, men pludselig kom der bare ikke flere drømme og jeg "følte" hende ikke længere....

Du kan nok ikke gøre noget for at komme til at drømme om hende, selvom jeg godt forstår at du gerne vil, for så er det som om de lige har været der, bare en lille smule....

Måske en dag, når du har fået sorgen lidt på afstand, begynder du også at drømme om hende.

Kæmpe knus til dig!

Anmeld

15. april 2011

Anitta Kristiansen

det er altid hårdt at miste en tæt på sig, og ja man kan let komme til at føle sig forladt om det er nu eller om lang tid, men det at du ikke drømmer om hende skal du ikke være bange for, nogen gange kommer ting op i drømme fordi du har brug for at få det ud  og er klar til det, men det kan være du endnu ikke er klar til at give slip på hende, nettop fordi hun betyder så meget og at det har været et rigtigt hårdt tab. jeg selv begyndte først at mærke noget et år efter min mors død, så hver sin tid, men du skal nok komme til at føle hun er der ude et sted. men du skal ikke have det dårligt med du er den eneste der ikke drømmer om hende. måske er du bare ikke klar til at få hende ud af din verden. et kæmpe kram her fra

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Åh lille du. Sender en masse kram til dig.

Der er jo tydeligvis ingen tvivl om at din mormor har været en fantastisk kvinde, som har gjort en masse mennesker glade på hendes vej. Hende kan du vidst godt være stolt af!

Ang dine drømme, så tror jeg ikke at der er så meget du kan gøre, for at drømme om hende. Eller, måske drømmer du allerede om hende, du gør det bare når du er vågen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for at trøste. Jeg er meget ked af at du må igennem sådan en svær tid, og jeg håber at du og din familie holder sammen. Måske skal du prøve at tale med dem om dine frustrationer, og dem vil de sikkert respektere.

Mange tak for de trøstende ord..

Er virkelig glad for at du gider bruge tid på at læse dette.. Det betyder meget for mig.. Det kom bare så pludseligt til mig i nat, jeg følte mig ingenting værd, jeg følte at alle andre kan alt men jeg kan ingenting og kom så til at tænke på min mormor, for normalt ville jeg ringe til hende når jeg har det skidt og kunne snakke med hende og fik gode råd.. Men nu har jeg ikke hende længere, som sagt ikke engang i drømme kan jeg fortælle hende hvordan jeg har det..

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Puha Jeg får godt nok ondt i hjertet af at læse dette.

Jeg mistede min lillesøster for år tilbage, drømte om hende i starten, men pludselig kom der bare ikke flere drømme og jeg "følte" hende ikke længere....

Du kan nok ikke gøre noget for at komme til at drømme om hende, selvom jeg godt forstår at du gerne vil, for så er det som om de lige har været der, bare en lille smule....

Måske en dag, når du har fået sorgen lidt på afstand, begynder du også at drømme om hende.

Kæmpe knus til dig!

Det er jeg godt nok ked af at høre.. Det gør mig meget ondt med din søster..

Er glad for du gav dig tid til at læse og svare mig lige nu hvor jeg er så ked af det, men har det heldigvis bedre her efter at jeg har sovet lidt.. Men faldt godt nok sent i søvn.. Kunne slet ikke andet end at tænke på min mormor og hvorfor hun har forladt mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.