Hvad er jeres mening??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger...

Min kæreste arbejder som vikar og arbejder lige nu som nattevagt og arbejder 7 dage 7 dage fri fra 23 til 7.... Det problem vi har hjemme hos os er at jeg har svært ved at han sover det emste af dagen efter en natte vagt og sove rom aften inden han skal afsted igen, vi har 3 timer sammen fra 16-19 hvor det også er ulvetimen med 3 børn der skal fodres af, bades og puttes. Han kan sagtens få dagvagter i stedet hvilket jeg synes ville passe meget bedre ind i vores familie. Han vil gerne arbejde nat og jeg synes bare det slider så meget på vores familie og ved ikke hvor længe jeg kan holde det ud. nu er det 3 nat idag i denne omgang 4 natter tilbage og vores lille dreng på 8 måneder har været vågen de sidste 2 nætter fra 01 til 5 hvor han græder sådan rigtigt og i statrten kan jeg sagtens trøste men det virker som om  han savner sin far kan det virkelig passe?? Vores datter på 3 vågner også ofte og kommer ind i soveværelset og vil have sin Far......

Ønsker bare at få en familie hvor vi arbejder samtidig og har fri samtidig, og ved det kan lade sig gøre da der er masser af dagvagter til ham hvis det er det han ønsker....

Hvad synes I?? Andre med mænd/kærester der har fast natte arbejde hvordan fungerer det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mig med maven

I vores familie er det mig der arbejder om natten. Jeg arbejder fra 23-08, og det fungere uden problemer. Vores datter er dog også 15 mrd, og vi har kun hende. Men nattearbejdet, har skabt mere dejlig tid til hende. Det virker måske lidt underligt, men i og med at jeg arbejder, når hun alligevel sover, og jeg sover, når hun er i dagpleje, så lægger hun ikke så meget mærke til det.

Jeg ved ikke hvor mange nattevagter der er om jobbet der hvor din kæreste arbejder, men det kan da være at vagplanen skal op til revurdering, jeg synes det er meget lidt han har fri. Er det han eget valg eller?

Christina - Der ELSKER nattearbejde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.