Hvorfor sidder du oppe nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

tingimor

kan bare ikke sove ordenligt for tiden har meget uro i mine ben og skal helle tiden tisse også en lille pige der er meget aktiv i sin mors mave her om aften. så går nok nogle timer i nu ind jeg falder i søven desvære 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Årh... garanteret helt vildt træt da du vågnede? Idag da jeg vågnede kl. 11 var jeg total træt og smadret... 

Altså jeg er sådan set træt HELE tiden  Kæresten siger jeg skal tage en lur hver dag, og det hjælper også, når jeg ikke bliver forsinket træt. Hvordan er dit energiniveau?

Anmeld

14. april 2011

mor til 2 skønne piger .

MoarJ skriver:

Du er heldig... Glæder mig til det er overstået her.. 

kan jeg godt forstå ! ..
har talt ned lig fra uge 20 , så nu synes jeg godt hun må komme ud , selvom jeg synes a det er gået hurtigt lig INDTIL NU ! hihi

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

SD21 skriver:

Haha. Jeg er SÅ træt af madpakker ! Men på den anden side, gider jeg heller ikke have en irriteret kæreste der brokker sig over at skulle smøre sin egen madpakke !

Hvorfor gider han ikke smøre sin egen? 

Her smøre jeg ikke kæresten's det må han selv gøre... Når jeg så siger til ham når han er på vej i seng, "Har du smurt madpakke?" Så flipper han ud på mig og brokker sig... Fortæller ham pænt hver gang, at inden køkkenet bliver ryddet op, kan han smøre den der, så han ikke skal gøre det senere eller om morgen... 

Anmeld

14. april 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Fordi det bumler for vildt i mine æggestokke... Er i IVF behandling...

Håber så meget det snart er jeres tur! Det er mere fortjent end nogen anden!!!!

Anmeld

14. april 2011

Nalle

Fordi vores gæster først lige er gået hjem

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

tingimor skriver:

kan bare ikke sove ordenligt for tiden har meget uro i mine ben og skal helle tiden tisse også en lille pige der er meget aktiv i sin mors mave her om aften. så går nok nogle timer i nu ind jeg falder i søven desvære 

Som vi gravide kvinder kan brokke os... Det har vi sq lov til... Jeg er ikke plaget af at skal rende på toilet hele tiden endnu, men det sker nok snart.. 

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

ønskebebsi skriver:

kan jeg godt forstå ! ..
har talt ned lig fra uge 20 , så nu synes jeg godt hun må komme ud , selvom jeg synes a det er gået hurtigt lig INDTIL NU ! hihi

Hehe.... Hun kommer også snart, ikke så længe endnu... 

Jeg blev meget utålmodig til sidst... 

Anmeld

14. april 2011

SD21

MoarJ skriver:

Hvorfor gider han ikke smøre sin egen? 

Her smøre jeg ikke kæresten's det må han selv gøre... Når jeg så siger til ham når han er på vej i seng, "Har du smurt madpakke?" Så flipper han ud på mig og brokker sig... Fortæller ham pænt hver gang, at inden køkkenet bliver ryddet op, kan han smøre den der, så han ikke skal gøre det senere eller om morgen... 

Han vil også gerne, men jeg ved at han altid brokker sig og sukker, så jeg bliver irriteret på ham ! - Det gider jeg simpelthen ikke !

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Altså jeg er sådan set træt HELE tiden  Kæresten siger jeg skal tage en lur hver dag, og det hjælper også, når jeg ikke bliver forsinket træt. Hvordan er dit energiniveau?

Jeg sover også til middag stort set hver dag... Min energi er helt i bund om dagen, faktisk frem til først på eftermiddagen/først på aften... 

Kæmper stadig med det shit kvalme og opkast... 

Om aften er jeg lidt mere værd for kæresten og Julie... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.