Det gør man bare ikke...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Mutti2B

Eller er det mig der er sippet? Jeg er på besøg ved kæresten som allerede er hoppet i seng. Jeg skal jo liiige se PH ;-). Nå, men for 10 min siden banker det på døren og jeg bliver vildt forskrækket. Klokken er jo over 22 og det er mørkt udenfor. Jeg overvejer om jeg skal gå ind og vække kæresten men beslutter mig for at ignorere det. Så langt så godt. 5 min efter bliver der så ringet på døren. Fuck! Hvad gør jeg? Måske er det noget alvorligt? Jeg vælger så at gå ud og åbne. Hvem står så der? Hans fordrukne gamle overbo (der i øvrigt ofte ynder at underholde os med techno og alskens musik i weekenderne til kl. 3-4 om natten) og spørger om vi har noget sukker hun kan låne.........!!!! WTF!! Aaaargh, skulle bare lige ud med min vrede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

twinny

ihhhh jeg var blevet tosset...  tænk hvis ens små børn ligger og sover også vågner...

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Hehe, det minder mig om hende, som sammen med sin mor pludselig fik besøg af overboens knægt, hehe.

Jeg ville sige "nej, men måske skulle du smutte hjem og sove" og så smile rigtig sødt

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

Der kan vidst tales om manglende respekt for andre mennesker! Kæft jeg var blevet gal!!

Anmeld

14. april 2011

Mutti2B

Baby-støv skriver:

ihhhh jeg var blevet tosset...  tænk hvis ens små børn ligger og sover også vågner...

Jeg tror mest af alt at jeg blev pisse bange :-(. Puha, hjertet bankede godt nok derud af :-(

Anmeld

14. april 2011

Mutti2B

Kofoed33 skriver:

Hehe, det minder mig om hende, som sammen med sin mor pludselig fik besøg af overboens knægt, hehe.

Jeg ville sige "nej, men måske skulle du smutte hjem og sove" og så smile rigtig sødt

Jeg fik slet ikke sagt noget, ha ha. Jeg rystede bare på hovedet og rullede med øjnene.

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Mutti2B skriver:

Jeg fik slet ikke sagt noget, ha ha. Jeg rystede bare på hovedet og rullede med øjnene.

Men jeg tror nu, at jeg havde vækket kæreste, tør sgu da ikke åbne døren, hvis det er mørkt udenfor, hehe.

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

... Du skulle bare ha givet hende nogle smertestillende mod hovdepine.

Men jeg var osse blevet gal hvis en stiv nabo kom forbi og ikke kunne acceptere at man ikke åbnede ens dør så sent..
.. og så bare for noget sukker..!!  

Anmeld

14. april 2011

Mutti2B

StephanieJ skriver:

Der kan vidst tales om manglende respekt for andre mennesker! Kæft jeg var blevet gal!!

Nemlig! Hvad dælen ligner det at komme med sukkerskålen og tigge sukker en hverdagsaften efter kl 22..! Arhmen altså! Hun må da ha en brist.

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

Mutti2B skriver:

Nemlig! Hvad dælen ligner det at komme med sukkerskålen og tigge sukker en hverdagsaften efter kl 22..! Arhmen altså! Hun må da ha en brist.

Ja det tror jeg da på!!

Du gav hende vel ikke noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.