Tvangstanker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg skriver fordi jeg døjer med nogle mærkelige tanker, det er simpelthen så forfærdeligt nogle gange.. Bare jeg tager en kniv, tænker jeg alt muligt med at det kunne skade mit barn. En dag hvor jeg havde puttet mit barn, skulle jeg lige ud med en tom sodavands flaske udenfor, så begyndte min datter at græde, så ville jeg gå ind til hende først og så skyndte jeg mig at stille den tomme flaske på spisebordet inden jeg gik ind til hende, fordi jeg tænkte at det kunne skade hende, tænk hvis jeg kom til at tabe den flaske på hende.. er det normalt?? Eller tegn på en depression? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej.

Jeg skriver fordi jeg døjer med nogle mærkelige tanker, det er simpelthen så forfærdeligt nogle gange.. Bare jeg tager en kniv, tænker jeg alt muligt med at det kunne skade mit barn. En dag hvor jeg havde puttet mit barn, skulle jeg lige ud med en tom sodavands flaske udenfor, så begyndte min datter at græde, så ville jeg gå ind til hende først og så skyndte jeg mig at stille den tomme flaske på spisebordet inden jeg gik ind til hende, fordi jeg tænkte at det kunne skade hende, tænk hvis jeg kom til at tabe den flaske på hende.. er det normalt?? Eller tegn på en depression? 

Det er ikke normalt . Har selv disse tvangstanker ..

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej.

Er der andre end mig der har det sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.