hvordan gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

twinboys

Jeg spiser sammen med mine 4-5 dagplejebørn... jeg er jo deres rollemodel, så hvorfor skal de ikke være sociale med mig når der også spises...???

Når jeg har fri jamen så spiser jeg da også sammen med familien og det hører med til "jobbet " som moar at skynde sig at spise så maden ikke bliver kold eller bare nyde maden selvom den ikke er brandvarm fordi man har nogle børn man skal hjælpe... Jeg fortrækker som familie det sidste...

En mundfuld til dig og en mundfuld til mor kan du jo gøre... altså på hver jeres tallerken

MAjbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jeg spiser sammen med mine 4-5 dagplejebørn... jeg er jo deres rollemodel, så hvorfor skal de ikke være sociale med mig når der også spises...???

Når jeg har fri jamen så spiser jeg da også sammen med familien og det hører med til "jobbet " som moar at skynde sig at spise så maden ikke bliver kold eller bare nyde maden selvom den ikke er brandvarm fordi man har nogle børn man skal hjælpe... Jeg fortrækker som familie det sidste...

En mundfuld til dig og en mundfuld til mor kan du jo gøre... altså på hver jeres tallerken

MAjbritt

det går også fint de 3 første mundfulde men så glemmer jeg selv at spise, er ikk god til at holde overblikket når han skal spise og samme tid med mig så ender med det kun er ham der spiser,

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

det går også fint de 3 første mundfulde men så glemmer jeg selv at spise, er ikk god til at holde overblikket når han skal spise og samme tid med mig så ender med det kun er ham der spiser,

smiler det må du jo lære

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

smiler det må du jo lære

ja der er ikke andet for

Anmeld

15. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

ja der er ikke andet for

Smiler nææææææhhh

Anmeld

15. april 2011

Cris

Anonym skriver:

´ja det var måske en ide(; min sp har bare ponket mig for at jeg skal spise med ham, men det er svært,  

Der er ingen der siger, at der skal være en hel måltid. Du kan spise en lille styk brød eller sådan noget sammen med ham. Når han bliver ældrer, ville du have masser af tid til at spise sammen med ham. Ingen grund til at have det dårligt pga det. Der er så mange "regler" at det er simpelthen umuligt at følge allesammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.