Nybegynder... spørgsmål!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. april 2011

JonTri

Hejsa... jeg har lavet noget MMF i dag, fordi jeg ville øve mig på figurer (skal lave min første dåbskage den 24)...

Desværre gik ungerne AMOK og jeg fik ikke lavet ret meget... Kan det gemmes - jeg har smidt det i køleren. Hvor længe kan det holde sig? og sidst men ikke mindst... skal jeg bare bruge vand, hvis jeg skal lime det på kagen? Har ik det der tylose fancy noget... 

På forhånd tak!!! Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Fines mor

rikkekrogh skriver:

Hejsa... jeg har lavet noget MMF i dag, fordi jeg ville øve mig på figurer (skal lave min første dåbskage den 24)...

Desværre gik ungerne AMOK og jeg fik ikke lavet ret meget... Kan det gemmes - jeg har smidt det i køleren. Hvor længe kan det holde sig? og sidst men ikke mindst... skal jeg bare bruge vand, hvis jeg skal lime det på kagen? Har ik det der tylose fancy noget... 

På forhånd tak!!! Klem

Du skal gemme det i en tæt lukket pose, og så i køleskabet. Det kan holde sig et godt stykke tid.

Til at lime med bruger jeg kogt koldt vand.

Anmeld

15. april 2011

JonTri

Fines mor skriver:

Du skal gemme det i en tæt lukket pose, og så i køleskabet. Det kan holde sig et godt stykke tid.

Til at lime med bruger jeg kogt koldt vand.

Super... tak for råd... men nu er jeg lidt "tabt" igen... skal det så bare varmes lidt i microovn inden brug eller kan man ælte det blødt igen?

klem

Anmeld

18. april 2011

Fines mor

rikkekrogh skriver:

Super... tak for råd... men nu er jeg lidt "tabt" igen... skal det så bare varmes lidt i microovn inden brug eller kan man ælte det blødt igen?

klem

Du ælter det blødt ;-)

Anmeld

18. april 2011

mulle7430

rikkekrogh skriver:

klem

jeg kommer det lige i 5 sek i mikroovne så synes jeg det er nemmere og arbejde med igen  

Anmeld

18. april 2011

JonTri

Har nu formet min første baby kondi sko... men synes hurtigt mmf bliver tørt... Mon ikke det her ku blive min nye hobby???

Anmeld

19. april 2011

Magsen

rikkekrogh skriver:

Har nu formet min første baby kondi sko... men synes hurtigt mmf bliver tørt... Mon ikke det her ku blive min nye hobby???

tro mig, det er MEGET vanedannende  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.