Hvad gør jeg med min hund ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

Vores hun bliver mere og mere "vagtsom", på den dårlig måeder. Vi kan måske være på evj ud af døren også høre han nogen ude på vejen og løber efter dem hvis ikke vi når at holde ham tilbage.

Idag løb han efter en cyklist der bare cyklede forbi, her løber Balder efter ham selvom han var bundet til en tung parasol fod (ÅBENBART IKKE TUNG NOK), manden vælter af cyklen og cyklen er herefter mega skæv , Balder begynder at snuse til manden. han hverken gør mere eller noget.

Når vi f.eks kommer hjem ude fra venner og familie hvor han også har været med , kan han finde på mens vi åbner døren og stikke af også er han væk et par timer , vi kan slet ikke kalder ham til os når han får lugt på noget vildt.. dette gør han dog ikke hver gang men når lysten melder sig.
Kan kommer så tilbage og er mega forpustet.

Han er en blandings hund på 3 ½ år, race mellem lab, shcæfer og welsh.
Burde han ikke blive roliger med årne ? Han har ellers altid været en meget nem hund. Synes bare det efterhånden er skræmmende at han løber efter folk som ikke en gang er inde på vores område men offentlig vej.

Mit spørgsmål er:
HVAD GØR JEG MED MIN HUND????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Maise86

Anonym skriver:

Vores hun bliver mere og mere "vagtsom", på den dårlig måeder. Vi kan måske være på evj ud af døren også høre han nogen ude på vejen og løber efter dem hvis ikke vi når at holde ham tilbage.

Idag løb han efter en cyklist der bare cyklede forbi, her løber Balder efter ham selvom han var bundet til en tung parasol fod (ÅBENBART IKKE TUNG NOK), manden vælter af cyklen og cyklen er herefter mega skæv , Balder begynder at snuse til manden. han hverken gør mere eller noget.

Når vi f.eks kommer hjem ude fra venner og familie hvor han også har været med , kan han finde på mens vi åbner døren og stikke af også er han væk et par timer , vi kan slet ikke kalder ham til os når han får lugt på noget vildt.. dette gør han dog ikke hver gang men når lysten melder sig.
Kan kommer så tilbage og er mega forpustet.

Han er en blandings hund på 3 ½ år, race mellem lab, shcæfer og welsh.
Burde han ikke blive roliger med årne ? Han har ellers altid været en meget nem hund. Synes bare det efterhånden er skræmmende at han løber efter folk som ikke en gang er inde på vores område men offentlig vej.

Mit spørgsmål er:
HVAD GØR JEG MED MIN HUND????

Er han blevet kastreret? Ellers er det mit bedste bud :-)

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Er han blevet kastreret? Ellers er det mit bedste bud :-)

ja det er han.

hvad ville du gøre

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

Har I ham ikke i snor? 

hvad med noget hundetræning.... 

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Har I ham ikke i snor? 

han er i snor når han er udenfor , Ja

men han er ikke i snor når han skal hoppe ud af bilen og ind i huset. der er måske 7-8 skridt til hoveddøren fra bilen

Anmeld

14. april 2011

B&J

Anonym skriver:

han er i snor når han er udenfor , Ja

men han er ikke i snor når han skal hoppe ud af bilen og ind i huset. der er måske 7-8 skridt til hoveddøren fra bilen

altid i snor og hundetræning så i kan lære den af når i siger plads ja så er det plads

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Har I ham ikke i snor? 

hvilke slags træning tænker du på skulle hjælpe ?

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

altid i snor og hundetræning så i kan lære den af når i siger plads ja så er det plads

Det har han også kunne før ? selv i hans teenag år men hunden er 3 ½ og burde være i voksen aldern og mere rolig tænker jeg

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hvilke slags træning tænker du på skulle hjælpe ?

Hundetræning, hvor den lære og skal blive ved Jer og ikke rende væk... 

Vi har gået til hundetræning med vores... Han havde også nogle problemer og der hjalp hundetræning... 

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hundetræning, hvor den lære og skal blive ved Jer og ikke rende væk... 

Vi har gået til hundetræning med vores... Han havde også nogle problemer og der hjalp hundetræning... 

ja men det har han lært ... hmm kan hunde have demens light !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.