Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Hvad synes I om denne farve??? http://www.babysam.dk/stokke-tripp-trapp-whitewash.aspx
Hvad synes I om denne farve???
http://www.babysam.dk/stokke-tripp-trapp-whitewash.aspx
Det er jo smag og behag, jeg synes alle farverne er fede - jeg er ikke selv til træ"farver" - Antons er stærk grøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har whitewash-udgaven Den er nu ikke så hvid i virkeligheden som på billedet. Eneste minus er at stroppen på træbøjlen er hvid - den er nemlig blevet misfarvet af en hynde, så der har jeg tænkt på at købe en ny i brun eller sort....
elsker den.. vi har selv fået den i den farve. og så har jeg valgt en hør farvet hynde, hvor der er graveret "Anna" med lyserøde bogstaver.. man kunne selv vælge farve på graveringen.. det er rigtig sødt..
Michelle&Michael skriver: kan bedre lide de gamle dem man kan lægge ned.
kan bedre lide de gamle dem man kan lægge ned.
nemlig det er de fedeste har sådan en, lige magen til billedet og er super glad for dem.. så er de jo osse lidt retro.. vi havde en rigtig gammel en før, og den var skrigende rød, var købt på et loppemarkede.. men den gik desværre i stykker da mandens lillesøster troede hun kunne læne sig op ad den pisse ærgeligt for DEN var fed.. nu har vi den så i træfarvet, den er sku osse lækker
Nu er jeg virkelig i tvivl.. Håber manden kan vælge så
Personligt hader jeg trip trap .. Syns de er kedeligt og orginale .. .. Men farven kan jeg godt li
Det er det samme farve jeg har tænkt mig at købe!
Har valgt den så nu venter jeg bare på at den kommer med posten
merle2010 skriver: nemlig det er de fedeste har sådan en, lige magen til billedet og er super glad for dem.. så er de jo osse lidt retro.. vi havde en rigtig gammel en før, og den var skrigende rød, var købt på et loppemarkede.. men den gik desværre i stykker da mandens lillesøster troede hun kunne læne sig op ad den pisse ærgeligt for DEN var fed.. nu har vi den så i træfarvet, den er sku osse lækker
jeg har malet babymøblerne i chokoladebrun farve. man kan sagtens få en flot rød som man kan male højstolen med. det kunne se godt ud tænkte også godt på rød.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128