Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
må jeg titte jeres gravide maver?
her er lige to billeder af mig da jeg ventede mig...
billede 1 er fra juli 2007 (fødte i november 2007)
billede 2 er fra maj 2006 (fødte i juli 2006)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her kan du se maver
https://www.baby.dk/debat/mavebilleder_14.aspx
Stumpen skriver: Her kan du se maver https://www.baby.dk/debat/mavebilleder_14.aspx
ihhhhhhh sikke en fin mavse
aya-zia skriver: ihhhhhhh sikke en fin mavse
Ja du skal klikke dig ind på de forskellige uger
Stumpen skriver: Ja du skal klikke dig ind på de forskellige uger
hehe ja det så jeg jeg kiggede bare på den seneste hehe
det må du da gerne...
1+2; 5½ mdr henne.
3+4; på dagen for pks i 38+2
5. lidt over 6 mdr henne...
Mor til Frederic skriver: det må du da gerne... 1+2; 5½ mdr henne. 3+4; på dagen for pks i 38+2 5. lidt over 6 mdr henne...
ihhhhhhh hvor en flot mave... den sidder da lige hvor den skal...
grunden til jeg er lidt nysgerrig er fordi jeg fik utrolig mange kommentar om at jeg var KÆMPE stor... (billede nu 2) og ja jeg har da endelig tænkt en del over det på det sidste om det nu endelig også var så slemt...
Nu skal du se KÆMPE STOR Gravid med tvillinger i uge 37.
Fik pks d.18/11-2010 Syntes din mave ser flot ud og helt normal.
mullesmith2 skriver: Nu skal du se KÆMPE STOR Gravid med tvillinger i uge 37. Fik pks d.18/11-2010 Syntes din mave ser flot ud og helt normal.
altså jeg syntes din mave er super flot... men ja okay i forhold til min mave er din nok lidt større...
men mange tak... syntes heller ik det er så slemt når jeg tænker tilbage på det
aya-zia skriver: altså jeg syntes din mave er super flot... men ja okay i forhold til min mave er din nok lidt større... men mange tak... syntes heller ik det er så slemt når jeg tænker tilbage på det
Nej jeg syntes faktisk endda din mave er lidt lille eller ihvertfald bare helt almindelig og flot. Gad godt jeg kom til at se sådan ud næste gang jeg skal have en bebs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128