Fostervandsprøve? hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

4kløver

Jeg har prøvet og nej det gør ikke ondt. Det var mere tanken og så glemte jeg at trække vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

anne2009

Jeg valgte moderkage prøve istedet, da det tages tidligt i gravideteten.

Kan desværre ikke hjælpe dig med det, men hvis du vil noget om moderkage prøve er du velkommen.

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

Misselbek skriver:

Nogen der ved hvordan de laver den? 

Hejsa,

Jeg har fået taget moderkageprøven. Og ja...jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke gør ondt. Det var lidt voldsomt med den der nål, der. Men jeg tror mere det var tanken om, at der skulle stikkes en nål ind i nærheden af min baby, som jeg var bange for. Jeg slappede heller ikke af. Men søde...bare slap af og tænk, at det er ingenting i forhold til en fødsel. oG jeg var faktisk SÅ glad for, at jeg fik bekræftelse på, at der INGENTING var galt (se min gamle indlæg i dagbogen). Jeg vil meget gerne have det foretaget næste gang jeg er gravid, fordi det gav mig en følelse af sikkerhed, som de andre ikke får. Samt 100% sikkerhed med kønnet. 

Så...husk at tænk, at du får vished. JEg havde et tal på 162 kun, så det var dælme lavt. Men jeg ville gerne få det lavet igen i hvert fald. Håber det hjalp i den positive retning ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.