Burde man kunne se hvor stregen sku have været?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg har lige testet, og hvis man skimter meget godt på den, og får den vendt mod lyset, kan jeg se hvor stregen skulle have været, burde man kunne se det Der kom ingen farve, men jeg kan skimte der hvor stregen skulle have været, hvis der kom en farve- jeg tror i hvert fald det er den, man kan se en streg, der er bare ingen farve?

Er der nogen af jer, der har oplevet det?
Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg har lige testet, og hvis man skimter meget godt på den, og får den vendt mod lyset, kan jeg se hvor stregen skulle have været, burde man kunne se det Der kom ingen farve, men jeg kan skimte der hvor stregen skulle have været, hvis der kom en farve- jeg tror i hvert fald det er den, man kan se en streg, der er bare ingen farve?

Håber på svar

Hvilken test har du brugt?

Har prøvet det samme med en test fra apoteket, men den var desværre negativ

Men ellers har jeg ikke kunne skimte hvor stregen skulle være på andre teste...

Håber den er der

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Hvilken test har du brugt?

Har prøvet det samme med en test fra apoteket, men den var desværre negativ

Men ellers har jeg ikke kunne skimte hvor stregen skulle være på andre teste...

Håber den er der

Dem de har i rema 1000 - de har sån et lyserødt låg
Altså, vi prøver ikke at blive gravide, men har bare haft mens. lign. smerter de sidste 14 dage, sådan on and off hele tiden. og har også spiral- men min mens, har godt nok også været træls og mærkelig siden jeg fik den.

Anmeld

14. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

Dem de har i rema 1000 - de har sån et lyserødt låg
Altså, vi prøver ikke at blive gravide, men har bare haft mens. lign. smerter de sidste 14 dage, sådan on and off hele tiden. og har også spiral- men min mens, har godt nok også været træls og mærkelig siden jeg fik den.

Kan du ikke tage et billede og smide op?

Ved der er maaaasser af test-tydere herinde som med glæde vil komme med et bud

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Kan du ikke tage et billede og smide op?

Ved der er maaaasser af test-tydere herinde som med glæde vil komme med et bud

Har jeg også tænkt på
Men, troede ikke at det nyttede noget, når der alligevel ingen farve er, men kan da godt prøve

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej Piger

Håber på svar

Det er desværre ikke til at sige.. vent tre dage og test igen, nogen gange kan den jo være positiv selvom stregen er næsten usynlig! 

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Det er desværre ikke til at sige.. vent tre dage og test igen, nogen gange kan den jo være positiv selvom stregen er næsten usynlig! 

Ja, det er rigtig- men man skal virkelig stå og kigge sådan helt skævt på den, før man kan se den streg- men den har ikke det der ligner farve i sig!

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har jeg også tænkt på
Men, troede ikke at det nyttede noget, når der alligevel ingen farve er, men kan da godt prøve

Man kan ikke se det på billedet, fordi at man skal stå at kigge helt skævt på den, for at se den

Anmeld

14. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

Man kan ikke se det på billedet, fordi at man skal stå at kigge helt skævt på den, for at se den

Kan man sleet ikke ane noget på billedet?

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Kan man sleet ikke ane noget på billedet?

Ikke det der ligner- jeg skal jo holde testen sådan helt skævt, og kigge helt skrå ned på den, før jeg kan se det, det er lidt svært at tage billed af, så man kan se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.