Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er begyndt at have nogen tegn på mulig graviditet i form af █Bryster der gør ondt █Farvede bryst vorter █Underlig trykken, mudren fornemmelse i underlivet █Sure opstød █Morgen kvalme jeg har ikke testet positiv endnu, men tror i den kan være der? eller er det bare fordi jeg ønsker det så meget ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
puhha det er svært at svare på... nogle får jo alle symptonerne, fordi de ønsker det så meget....
Men for dig....
Baby-støv skriver: puhha det er svært at svare på... nogle får jo alle symptonerne, fordi de ønsker det så meget.... Men for dig....
taak tillykke med dine små spire, må da være helt underligt at have 2 i mavsen ?
Anonym skriver: taak tillykke med dine små spire, må da være helt underligt at have 2 i mavsen ?
Jeg håber du tester positivt meget snart...
babystøv til dig..... *************
Mange tak, jaah det var godt nok en overvældende følelse til NF, da vi fandt u a det... jo, det er sjovt de to gange vi har været til scanning har de bokset inde i maven.. det er helt underligt det foregår i min mave...
Baby-støv skriver: Jeg håber du tester positivt meget snart... babystøv til dig..... ************* Mange tak, jaah det var godt nok en overvældende følelse til NF, da vi fandt u a det... jo, det er sjovt de to gange vi har været til scanning har de bokset inde i maven.. det er helt underligt det foregår i min mave...
hvor er det bare dejligt gid det var mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128