Billig i Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.583 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Vivian67

Jeg vil lige dele dette med jer. Jeg har tilmeldt mig Sponsorcar.dk og skal nu kører med en streamer for Lalandia i min. 30 dage - jeg har idag modtaget streameren samt 2 fribilletter til Lalandia Aquadome (kan benyttes både i Rødby el. Billund) samtidig kan jeg via deres hjemmeside købe yderligere billetter til halv pris.

Det eneste det kræver er at man er over 18 år og har bil.

Hvis det også er noget for dig, så gå blot ind på sponsorcar.dk og tilmeldig det er ganske gratis - hvis du tilmelder dig, så må du meget gerne skrive mig på som den person du er blevet tippet af - mit medlemsnr. er 97637.

Håber andre end jeg kan få glæde af dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Vivian67

.........skal lige tilføje at man bare ved at oprette en profil på Sponsorcar.dk kan man købe billetter til Lalandia til ½ pris.

Desuden kan man også købe billetter til andre forlystelser til ½ pris - bl.a. Jyllands Park Zoo

Anmeld

15. april 2011

Lone Jakobsen

tak for tippet. det lyder som en nem måde at få lidt billigere oplevelser.

er dog ikke sikker på at manden er enig

Anmeld

15. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Det lyder meget godt. Men ved ikke om jeg har forstået det, har slået siden op med tilmelding, men skal lige være sikker før vi tilmelder os

Men kører med deres reklame på sin bil i min. 30 dage ? Men bare ved at tilmelde sig kan man allerede DER få lov at bestile ophold f.eks i lalandia eller andre steder ?

Man må så tit som man vil tage steder hen til ½ pris ? eller kun een gang ?

Hvornår modtager man deres klistermærker ? Og hvordan ved de man kører rundt med dem og ikke snyder ?

Er der andet i det ?

Håber du vil svare for det lyder intra men ville lige være sikker før vi meldte os ind : )

Anmeld

15. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

nåh ja, hvad er det for noget med at man kan tjene 1000 kr om måneden ved at rekemere for dem ? Lyder mystisk

Anmeld

15. april 2011

Vivian67

Jeg ved ikke ret meget mere end der står på deres hjemmeside. Jeg har tilmeldt mig og fik tilsendt streameren + 2 fribilletter. Så har jeg samtidig fået et brev om at jeg skal kører med streameren i min 30 dage. Efterfølgende får man så et spørgeskema man skal udfylde og sende til dem. Som jeg læser det kan man købe deres forskellige tilbud lige så mange gange som man vil. Det med at man kan tjene 1000 kr. om måneden, er når du får nogen "venner"  til at tilmelde sig deres side så får du kr. 50,00 for hver ven du hverver, det kræver bare at dine "venner" oplyser dit medlemnr. når de tilmelder sig. f.eks. hvis du tilmelder dig og skriver at jeg har anbefalet siden til dig og oplyser mit medlemsnr. s¨modtager jeg 50 kr. som jeg kan bruge på nogle af deres tilbud el. få dem udbetalt.

Man kan tilmelde sig forskellige kampagner f.eks. har jeg også tilmeldt mig at kører med en anden streamer hvor jeg får nogle fribilletter - det er forskelligt hvad man får for at kører med streamers og man bestemmer selv hvilke streamers man har lyst til at kører med.

Håber det hjælper dig lidt.

Anmeld

15. april 2011

iris-mor

Vivian67 skriver:

Jeg vil lige dele dette med jer. Jeg har tilmeldt mig Sponsorcar.dk og skal nu kører med en streamer for Lalandia i min. 30 dage - jeg har idag modtaget streameren samt 2 fribilletter til Lalandia Aquadome (kan benyttes både i Rødby el. Billund) samtidig kan jeg via deres hjemmeside købe yderligere billetter til halv pris.

Det eneste det kræver er at man er over 18 år og har bil.

Hvis det også er noget for dig, så gå blot ind på sponsorcar.dk og tilmeldig det er ganske gratis - hvis du tilmelder dig, så må du meget gerne skrive mig på som den person du er blevet tippet af - mit medlemsnr. er 97637.

Håber andre end jeg kan få glæde af dette

Jeg fik "pakket" min bil ind i folio af dem, det gav 1000,- pr månede.

Super side.

Forøvrigt kan man i clublalandia melde sig gratis ind og så er der rigtig gode fordele i løbet af året, som regel adgang efter kl 13 alle dage (undtagen lørdag) til 50,- eller halv pris på skøjte eller monky tonky.

ida

Anmeld

23. april 2011

Vivian67

op

Anmeld

4. maj 2011

Vivian67

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.