Andre ledige pædagoger derude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

dorthemus

myr81 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå

Man får lige et blik for hvordan det er at stå på den anden side af døren som forældre

Det tror jeg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

mth1987

myr81 skriver:

Må jeg spørge hvor længe I har været ledige?

Jeg har selv været ledig 1 måned (ved det ikke er lang tid men er hårdt alligevel)

Jeg har skrevet et hav af ansøgninger og har hidtil kun været til en samtale, som jeg ikke fik

Kan I anbefale nogle kurser (sjælland)?

Synes det er hårdt at være ledig når man nu brænder for at komme ud i sit fag

De søger da mange her i vestsjælland. Når jeg har været inde på jobnet har der da altid være pæd. Stillinger og det er i området Slagelse-Holbæk-Sorø-ringsted

Anmeld

14. april 2011

mth1987

mth1987 skriver:

De søger da mange her i vestsjælland. Når jeg har været inde på jobnet har der da altid være pæd. Stillinger og det er i området Slagelse-Holbæk-Sorø-ringsted

https://job.jobnet.dk/jobbanken/Frame/FramesetLowRes.aspx?action=set&res=320x480&d=32

Anmeld

14. april 2011

Sildefisk

mth1987 skriver:

https://job.jobnet.dk/jobbanken/Frame/FramesetLowRes.aspx?action=set&res=320x480&d=32

Nu kan jeg ikke få dit link til at virke. Men jeg er alene på skansen 90% af tiden med to små børn jeg skal kunne afl og hente hver dag.

Og så har jeg ikke sagt der ikke er stillinger men når der er op mod 157-298 ansøgere til de fleste stillinger, er det altså ikke så nemt

Anmeld

14. april 2011

mth1987

myr81 skriver:

Nu kan jeg ikke få dit link til at virke. Men jeg er alene på skansen 90% af tiden med to små børn jeg skal kunne afl og hente hver dag.

Og så har jeg ikke sagt der ikke er stillinger men når der er op mod 157-298 ansøgere til de fleste stillinger, er det altså ikke så nemt

Ja så der lige nogle ting der skal passe sammen. Men prøv at kigge på jobnet.dk

Anmeld

14. april 2011

Sildefisk

mth1987 skriver:

Ja så der lige nogle ting der skal passe sammen. Men prøv at kigge på jobnet.dk

Ja lige præcis

Er derinde hver dag samt på alle kommunernes hjemmesider. der ligger i nærheden Men tak for tippet

Anmeld

15. april 2011

LSU

myr81 skriver:

Må jeg spørge hvor længe I har været ledige?

Jeg har selv været ledig 1 måned (ved det ikke er lang tid men er hårdt alligevel)

Jeg har skrevet et hav af ansøgninger og har hidtil kun været til en samtale, som jeg ikke fik

Kan I anbefale nogle kurser (sjælland)?

Synes det er hårdt at være ledig når man nu brænder for at komme ud i sit fag

Hej med dig 

Jeg er også ledig (selvvalgt denne gang).

Jeg sagde mit tidligere job op, med fratrædelse 23. december og var sygemeldt indtil d. 21 marts. men før det var jeg ledig fra juni-november.

Det er super hårdt at sende så mange ansøgninger og få det ene afslag efter det andet. Jeg har været til mindst 30 samtaler, har fået 4 stillinger, men takket nej til to af dem.

Når du nævner kurser, hvad tænker du så?

Jeg har lige været til samtale i en integreret institution, med henblik på ansættelse i vuggestuen, den stilling fik jeg ikke, men de tilbød mig at komme til samtale i børnehaveafdelingen, så det er bare at krydse fingrer endnu en gang. 

Anmeld

15. april 2011

LauraLW

Jeg har selv lige stået i samme situation men endte heldigvis med at få et job. Jeg er alene med min datter, og har derfor også et hente/bringe pusespil der skal gå op.

Jeg var til møde i a-kassen inden da, og der forklarede hun mig, at i princippet skal man søge alt hvad man er kvalificeret til. - Det er ikke arbejdsmarkedets skyld at jeg er alene med min datter, så derfor kunne jeg ikke kun søge det der lige lå i nærområdet. I starten kan man selvfølgelig godt, men på et tidspunkt skal man nok overveje at søge lidt længere væk desværre.

Mit bedste råd er at søge lidt væk også. - Selvfølgelig skal det hænge sammen med hverdagen, men det viser at du vitterligt er aktiv jobsøgende. OG - endnu vigtigere - tag en runde og aflevér ansøgninger face to face. Kender mange der har fået job på den måde!

Laura

Anmeld

15. april 2011

saxa

Jeg er ikke ledig, men på barsel.. Dog er jobsøgningerne gået igang.. Heldigvis, synes jeg, er der da lidt arbejde at få her i Nordjylland/Midtjylland - hvor jeg søger.. Er spændt på om jeg får job inden endt barsel (August) eller om jeg kommer til at gå, som så mange andre.. For JA der er sq mange om budet..

Good luck til dig

Anmeld

15. april 2011

Sildefisk

Pv86 skriver:

Hej med dig 

Jeg er også ledig (selvvalgt denne gang).

Jeg sagde mit tidligere job op, med fratrædelse 23. december og var sygemeldt indtil d. 21 marts. men før det var jeg ledig fra juni-november.

Det er super hårdt at sende så mange ansøgninger og få det ene afslag efter det andet. Jeg har været til mindst 30 samtaler, har fået 4 stillinger, men takket nej til to af dem.

Når du nævner kurser, hvad tænker du så?

Jeg har lige været til samtale i en integreret institution, med henblik på ansættelse i vuggestuen, den stilling fik jeg ikke, men de tilbød mig at komme til samtale i børnehaveafdelingen, så det er bare at krydse fingrer endnu en gang. 

Ja det er hårdt.

Men krydser fingre for dig mht samtalen i børnehaven

Og så har jeg selv lige fået en stilling  Et barselsvikariat i en børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.