keder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Fam. Madsen

godaften..

jeg vil lige høre hvad i får aften til og gå med..

jeg sidder her hjemme i sofaen og keder mig, jeg venter på at forsamlingshuset skal blive leddig så vi kan komme ind og få sat border op til imorgen når vi skal holde barnedåb...

sandra sóm er træt af og vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Alexander&Lærke

Hej
Ja hva får man sådan en lørdag efter til at gå med, jeg kigger her på pc mens kæresten har lige har set filmen på tv2. Men tror nu vi snart skal i seng vi har været tidligt oppe så er ved at være trætte...

Men go barnedåb i morgen det bliver en stor dag...... Hva skal barnet hedde????

Mette

Anmeld

25. oktober 2008

A.

ligger i sengen keder mig og skriver lidt med venner..håber at i får en dejlig dag så det snart vores tur til holde dåb

Anmeld

25. oktober 2008

Fam. Madsen

Mette&Alexander skriver:

Hej
Ja hva får man sådan en lørdag efter til at gå med, jeg kigger her på pc mens kæresten har lige har set filmen på tv2. Men tror nu vi snart skal i seng vi har været tidligt oppe så er ved at være trætte...

Men go barnedåb i morgen det bliver en stor dag...... Hva skal barnet hedde????

Mette

ja vi er også trætte men vi kan ikke gå i seng før vi har været der inde..45.png

han skal hedde Marcus Max Lyngby Madsen..

vi håer også at det bliver en god dag

Anmeld

25. oktober 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

ligger i sengen keder mig og skriver lidt med venner..håber at i får en dejlig dag så det snart vores tur til holde dåb

ja det er urolig de alle rede skal døbes60.png60.png

Anmeld

25. oktober 2008

Becks

Familien Madsen skriver:

godaften..

jeg vil lige høre hvad i får aften til og gå med..

jeg sidder her hjemme i sofaen og keder mig, jeg venter på at forsamlingshuset skal blive leddig så vi kan komme ind og få sat border op til imorgen når vi skal holde barnedåb...

sandra sóm er træt af og vente

Aften søde

Her står den bare på hygge... Min nevø på 11, spiller PS 2 (starwars) og her om lidt skal han se bokse kampen... Og mosteren her gider ikke se boksekamp haha, så jeg fordriver tiden på facebook...

ønsker jer en dejlig og mindefuld da imorgen

Knus Beck

Anmeld

25. oktober 2008

Fam. Madsen

Beck skriver:

Aften søde

Her står den bare på hygge... Min nevø på 11, spiller PS 2 (starwars) og her om lidt skal han se bokse kampen... Og mosteren her gider ikke se boksekamp haha, så jeg fordriver tiden på facebook...

ønsker jer en dejlig og mindefuld da imorgen

Knus Beck

hehe lyder hyggeligt ven...

kan godt forstå du ikke gider og se boksning det gider jeg heller ikke45.png45.png men hvad gør man ikke for sine nevør45.png:d

ja det håber jeg også men jeg vil bare gern ind i det forsamlingshus så jeg kan få det overstået og komme i seng60.png60.png

god vi skal sætte uret en time tilbage60.png60.png

Anmeld

25. oktober 2008

Becks

Ja, det kan jeg godt forstå... Det er da også sent I kan komme derover

Knus Beck

Anmeld

25. oktober 2008

Fam. Madsen

Beck skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå... Det er da også sent I kan komme derover

Knus Beck

ja og er virkelig træt af det...

men det er fordi at der bliver holdt fest der, men ham der holder fest havde lovet og være tidlig ude...54.png54.png så er virkelig skuffet over det... ved godt man ikke kan for vende noget men det gjor jeg fordi han havde lovet noget..54.png54.png54.png

Anmeld

25. oktober 2008

Becks

Familien Madsen skriver:

ja og er virkelig træt af det...

men det er fordi at der bliver holdt fest der, men ham der holder fest havde lovet og være tidlig ude...54.png54.png så er virkelig skuffet over det... ved godt man ikke kan for vende noget men det gjor jeg fordi han havde lovet noget..54.png54.png54.png

Ja det sgu ikke så fedt... Håber ikke det bliver for sent for jer søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.