Når baby skal vende sig!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Zibi_84

Hej Piger. Jeg er i uge 30, og har lige været til Jordemor. Pt. ligger lilleprinsen med numsen i bækkenet, og hovedet i højre side. Jeg fik at vide, at han  meget gerne skulle vende sig med hovedet nedad, indenfor de næste 2-3 uger. Og så sagde hun at jeg formentlig ville kunne mærke det. Men hvordan mærkede i det, da jeres baby vendte rundt? Meget rart at have noget at preje efter. TAK Kram Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

maria_wlt

Zibi_84 skriver:

Hej Piger. Jeg er i uge 30, og har lige været til Jordemor. Pt. ligger lilleprinsen med numsen i bækkenet, og hovedet i højre side. Jeg fik at vide, at han  meget gerne skulle vende sig med hovedet nedad, indenfor de næste 2-3 uger. Og så sagde hun at jeg formentlig ville kunne mærke det. Men hvordan mærkede i det, da jeres baby vendte rundt? Meget rart at have noget at preje efter. TAK Kram Zibi

Jeg vil lige sige ar du ikke skal gå i panik hvis det ikke sker i de næste 2-3 uger.. Baby kan godt gøre det på selve dagen

Jeg har ikke selv kunne mærke da min vendte sig

Anmeld

16. april 2011

Zibi_84

maria_wt skriver:

Jeg vil lige sige ar du ikke skal gå i panik hvis det ikke sker i de næste 2-3 uger.. Baby kan godt gøre det på selve dagen

Jeg har ikke selv kunne mærke da min vendte sig

Okay. Kan godt høre at jeg ikke skal hæfte mig så meget ved at kunne mærke det? Jeg krydser bare finger for at han vender sig inden fødsel Tak for svaret!

Anmeld

16. april 2011

LenaJohansen

jeg kunne ikke mærke da min prinsesse vendte sig.. Hun var bare pludslig vendt 

Anmeld

16. april 2011

Mus84

Jeg har heller ikke kunne mærke min baby vende sig, men hun ligger med hovedet nede og er uge 38+2 idag og var til jordmoder i torsdags hvor hun mærkede hende med hovedet langt dernede Men jeg kan stadig mærke hende hver dag vende sig hun ligger jo og vender sin numse hele tiden, og strækker sine ben..

Men hver du ikke bange for han ikke skal vende sig, mener da det er meget normalt det først sker et par uger op til fødselen.. Og nogle først lige ved fødsel..

Anmeld

16. april 2011

Nadia&Daniel

Vores datter vendte sig ikke - så hun kom til verden ved planlagt kejsersnit - 8 dage før termin. Jeg måtte ikke vente på hun selv vendte sig i maven. Så jeg mærkede det ikke..

Anmeld

16. april 2011

tingimor

jeg kunne ikke mærke da hun vendt sig.

men hun er så også stadig meget aktiv med sin numse og ben. så der er helle tiden liv.

Anmeld

17. april 2011

Zibi_84

Jeg tager det stille og roligt! Og uanset hvad skal han da nok komme ud Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.