Hjæælp - tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.560 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Brams

Hej alle

Lærke har 3 kindtænder og 2 (alm.) tænder på vej på én gang. I de sidste 3 uger har hun on/off haft dage med høj feber. I denne uge har hun har været hjemme alle dagene.

Var til læge mandag for lige at få tjekket om der var noget andet galt, men lægen kunne ikke se noget.

Hvor meget er/var Jeres børn plaget af tænder? og hvor lang tid tog det? Måske er det også ekstra slemt fordi det er så mange på én gang, og så ovenikøbet 3 kindtænder.

Hun er pylret, enormt træt, vil ikke rigtig spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Pige2009

Brams skriver:

Hej alle

Lærke har 3 kindtænder og 2 (alm.) tænder på vej på én gang. I de sidste 3 uger har hun on/off haft dage med høj feber. I denne uge har hun har været hjemme alle dagene.

Var til læge mandag for lige at få tjekket om der var noget andet galt, men lægen kunne ikke se noget.

Hvor meget er/var Jeres børn plaget af tænder? og hvor lang tid tog det? Måske er det også ekstra slemt fordi det er så mange på én gang, og så ovenikøbet 3 kindtænder.

Hun er pylret, enormt træt, vil ikke rigtig spise

Laura har ikke været mærket af tandfrembrud på trods af, at hun fik 4 kindtænder på blot 10 dage. Det er åbenbart meget forskelligt fra barn til barn

God "bedring" med hende

Anmeld

14. april 2011

Brams

Baagøe skriver:

Laura har ikke været mærket af tandfrembrud på trods af, at hun fik 4 kindtænder på blot 10 dage. Det er åbenbart meget forskelligt fra barn til barn

God "bedring" med hende

Tak - ja det er godt nok lidt hårdt, men omvendt er det jo så overstået på én gang

Anmeld

14. april 2011

Mor1012

hej jeg er lige med her

Emilie er såååååh pyller og græder (ja kan skrige/græde i 20 min ) Hver gang hun skal ligges til at sove... der er EN tand på vej i undermund, men kan Liii ane den, hvid og spids. Jeg har GUM, Matas gummedråber og noget fra lægen, Intet virker!

Hvad gør du/i ?

Anmeld

14. april 2011

Brams

Emilie2010 skriver:

hej jeg er lige med her

Emilie er såååååh pyller og græder (ja kan skrige/græde i 20 min ) Hver gang hun skal ligges til at sove... der er EN tand på vej i undermund, men kan Liii ane den, hvid og spids. Jeg har GUM, Matas gummedråber og noget fra lægen, Intet virker!

Hvad gør du/i ?

Vi gør faktisk ingenting andet end at give hende noget der er nemt at spise, når det nu gør ondt, men dog godt tænkt på at købe noget salve.....

Man bliver lidt desperat

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

pyha kan huske da min den stor fik tænder...

hun var ik andet en 2½ månede da hun  fik 4 fortænder..

de hu  var 5 måneder fik hun 4 kindtænder PÅ EN GANG

hun var bare SÅ syg... ville ik spise ville næsten ik drikke... feber træt sløv... ej nej nej nej hun var dårlig...

nu er hun snart 5 og har skiftet to fortænder og har 3 rokketænder.. (første tand hun tabte gjorte hun på sin 4 års føsdag)

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

Brams skriver:

Vi gør faktisk ingenting andet end at give hende noget der er nemt at spise, når det nu gør ondt, men dog godt tænkt på at købe noget salve.....

Man bliver lidt desperat

der var ik noget der virkede på min datter da hun var lille desværrer

Anmeld

14. april 2011

Brams

aya-zia skriver:

pyha kan huske da min den stor fik tænder...

hun var ik andet en 2½ månede da hun  fik 4 fortænder..

de hu  var 5 måneder fik hun 4 kindtænder PÅ EN GANG

hun var bare SÅ syg... ville ik spise ville næsten ik drikke... feber træt sløv... ej nej nej nej hun var dårlig...

nu er hun snart 5 og har skiftet to fortænder og har 3 rokketænder.. (første tand hun tabte gjorte hun på sin 4 års føsdag)

Nej ja, det er da også lidt vildt. Hvor lang tid tog det med sygdommen, da hun fik alle de kindtænder på samme tid?

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

Brams skriver:

Nej ja, det er da også lidt vildt. Hvor lang tid tog det med sygdommen, da hun fik alle de kindtænder på samme tid?

pyha tror hun var "træls" 14 dage eller sådan noget... måske mere... er ik sikker tror jeg blev van til det...

Anmeld

14. april 2011

Brams

aya-zia skriver:

pyha tror hun var "træls" 14 dage eller sådan noget... måske mere... er ik sikker tror jeg blev van til det...

Håber vi har overstået det værste, det har stået på i en uge nu hver dag og ellers over de sidste 3 uger med feber on/off

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.