autostol - åbenbart ikke... hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

henh01

Troede lovkravet i DK hed sig at alle børn til en vis alder skal sidde i en passende autostol og være forsvarligt spændt fast. Men lovende gælder åbenbart ikke kongehuset? Hmm..

Den lille prins og prinsesse blev på bagsædet af en meget fin bil, holdt af forældrene.. Hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mikkel's mor <3

henh01 skriver:

Troede lovkravet i DK hed sig at alle børn til en vis alder skal sidde i en passende autostol og være forsvarligt spændt fast. Men lovende gælder åbenbart ikke kongehuset? Hmm..

Den lille prins og prinsesse blev på bagsædet af en meget fin bil, holdt af forældrene.. Hmm...

2 sjæle en tanke har lige oprettet en tråd om det samme

Anmeld

14. april 2011

henh01

Jennifer skriver:

2 sjæle en tanke har lige oprettet en tråd om det samme

hahaha Jeg har lige kommenteret din.. hahaha

Anmeld

14. april 2011

Madam Blå

Ej ja.. Det tænkte jeg slet ikke over. Men det burde da gælde for alle - kongelige som ikke kongelige.

Har egentlig også tidligere lagt mærke til at de aldrig bruger sikkerhedseler heller.. Hmm..

Anmeld

14. april 2011

Mikkel's mor <3

henh01 skriver:

hahaha Jeg har lige kommenteret din.. hahaha

Hahaha hvor sjovt

Anmeld

14. april 2011

Louisiana

Der er mange ting der ikke gælder for de kongelige... Politiet må heller ikke give dem en fartbøde, hvis de bliver snuppet i at kører for stærkt. De er hævet over loven, så at sige.

Anmeld

14. april 2011

henh01

Louisiana28 skriver:

Der er mange ting der ikke gælder for de kongelige... Politiet må heller ikke give dem en fartbøde, hvis de bliver snuppet i at kører for stærkt. De er hævet over loven, så at sige.

men de er jo ikke hævet over virkeligheden. en virkelighed der også kan forekomme dem i form af trafik uheld mv. Jeg synes det er latterligt så at sige at de kan tillade sig en masse almene lovovertrædelser uden at blive påtalt.

Anmeld

14. april 2011

patella

henh01 skriver:

NØJAGTIG det samme tænkte jeg

Anmeld

14. april 2011

Davidsen87

Syntes det ser ud til STORE prins Henrik ser ud til og kede sig

Anmeld

14. april 2011

Louisiana

henh01 skriver:

men de er jo ikke hævet over virkeligheden. en virkelighed der også kan forekomme dem i form af trafik uheld mv. Jeg synes det er latterligt så at sige at de kan tillade sig en masse almene lovovertrædelser uden at blive påtalt.

Jeg har faktisk ikke sagt noget om, om jeg synes det er okay eller ej. Der er ingen grund til, at kalde mig latterlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.