Er godt nok bekymret for både mig og baby nogle gange UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Chraz

Er ligeså lige kommet hjem fra lægen.. Vi havde selv regnet med det var jernmangel. Men min blodprocent var fuldstændig fin og flot.. Så de kunne ikke finde en årsag til jeg går og er så svimmel hele tiden.. Så jeg blev sendt hjem igen og fik af vide vi måtte se tiden an og at jeg måtte tage den med ro i weekenden.. Hmm.. Øv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

katrine7

Læste lige din anden debat.

Men ku ikke undgå at tænke, om de har tgjekket for begyndende svangerskabsforgiftning?

Altså ved at svimmelhed, hovedpine osv. er tegn?

Anmeld

14. april 2011

Chraz

katrine7 skriver:

Læste lige din anden debat.

Men ku ikke undgå at tænke, om de har tgjekket for begyndende svangerskabsforgiftning?

Altså ved at svimmelhed, hovedpine osv. er tegn?

Lægen sagde at han ikke kunne finde tegn på noget alvorligt og at jeg måtte gå hjem og slappe af. Det var den eneste besked jeg fik.. Men kan alligevel ikke lade være med at gå og bekymre mig, for har aldrig nogensinde prøvet at være så svimmel før.. Og det har stået på i en uges tid nu..

Anmeld

14. april 2011

otlitrom

Det kan være det ikke er graviditetsbetinget. Spurgte han til dine ører? Virus på balancenerven giver en frygtelg svimmelhed, og det kan ikke måles med din blodprocent..?

Bare en tanke.

Håber snart det bliver bedre. jeg havde svimmelhed de første 6 uger, men det er heldigvis væk - efter jeg begyndte at tage jern. Det var netop blodprocenten..

Anmeld

14. april 2011

Tulle28

Har du talt med FG om det? Ellers ville jeg altså lige give dem et kald og forklare dem situationen. Giver ikke så meget for de alment praktiserende læger...

Anmeld

14. april 2011

Chraz

Jeg tror faktisk han kun regnede med at det skulle være i forbindelse med graviditeten.. Det eneste han gjorde var i hvertfald at mærke på maven, og han bad mig lave en urinprøve og så tog en blodprocenten.. Synes det er lidt for dårligt han ikke undersøgte mere.. Og hvis det fortsætter vil jeg også ind til min egen læge.. For det kom jeg ikke idag.. Synes også det var flot at vi fik en akut tid og så måtte vi alligevel sidde og vente i næsten en time.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.