Ja, som overskriften lyder. Jeg føler mig bare som et stort rod...
Bliver altså nød til at være anonym da jeg virkelig ikke kan lide at skilte med mine følelser men har virkelig brug for at komme ud med det alligevel og evt. høre om i andre os har det sådan eller har haft.
Det er min anden graviditet og jeg er kun 10 uger henne. Jeg kan slet ikke finde ud af mig selv, det ene øjeblik føler jeg ingenting, og pludselig er jeg helt ude af mig selv. 
Da jeg var gravid med min første havde jeg slet ikke disse op/ned ture og følelsesmæssige ubalance, hvilket jeg syns er mærkeligt da første gang jo er nyt og uvident, hvor i mod anden gang kender man lidt til det.
Jeg føler virkelig jeg ikke har styr på en skid, magter ikke noget som helst, altså jeg føler mig glad for det meste, men samtidig syns jeg bare tingene virker så uoverskueligt og jeg er så bange for at det skal gå ud over mit og min kærestes forhold. 
Ved ikke hvorfor men føler mig bare som et nul.
Og det forstår jeg ikke for det er jo præcis når man er gravid man burde føle sig, interessant, lykkelig og strålene. 
Har i andre oplevet noget lign. ? Og er der nogen der ved om disse følelser bliver ved gennem hele graviditeten eller om det bare er i starten? Ved godt det er nogle dumme spørgsmål for det kan ingen jo sige med sikkerhed, men hvad er jeres erfaring? Og hvad skal man dog gøre ved det?
Håber nogen vil dele deres vise ord 
Anmeld