Hjælp til udregning af hvor meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.521 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ja skal regne ud hvor meget sodavand vi skal købe til dåben, der er 45 personer, og har overdrevet lidt, men ca 30 har jeg talt som nok vil drikke sodavand, mange af dem KUN sodavand.

Vi køber de der 24 stk dåser, hvor mange kasser burde vi købe ? Eller hvad ville DU gøre ? : )

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

bøgelund

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Ja skal regne ud hvor meget sodavand vi skal købe til dåben, der er 45 personer, og har overdrevet lidt, men ca 30 har jeg talt som nok vil drikke sodavand, mange af dem KUN sodavand.

Vi køber de der 24 stk dåser, hvor mange kasser burde vi købe ? Eller hvad ville DU gøre ? : )

Christina

du kan købe så der er ca 5 stk til hver af dem der drikker sodavand. det er jo noget i selv kan drikke bagefter. så spildt vil det jo ikke være.. 

Anmeld

14. april 2011

132319

Christina

Vi havde godt nok også juice som der blev drukket meget af men vi havde købt 20 1½ liters sodavand og vi var 60 mennesker.

Der var 6 tilbage, så havde der ikke været juice, ville det have været for lidt.

Så bum bum, nok i hvert fald 3-4 dåser til hver hvis der ikke er andre drikkevarer 

Anmeld

14. april 2011

Planen er ikke at der skulle være andet end sodavand til "ikke alkohol drikkere", jo vand på bordene

Men ved sørme ikke, sidste barnedåb varede festen 12-13 timer og ud på natten, så tænker om de der 3.4 -5 stk i siger overhoved er nok ??

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Jeg synes 6 kasser, så lidt af hvert af mærker, altså fx mirida, pepsi, pepsi max og 7up.

Anmeld

14. april 2011

henh01

vi havde 15 rammer soda, 9 rammer øl, kaffe, the, baileys og det var ALT for meget.. Tror vi havde 9 rammer sodavand med hjem, 8 rammer øl og der blev kun drukket en halv baileys

Anmeld

14. april 2011

Kofoed33 skriver:

Jeg synes 6 kasser, så lidt af hvert af mærker, altså fx mirida, pepsi, pepsi max og 7up.

Og det er til de ca 30 personer ? Ihh sudst købte vi os for meget, ville gerne ramme nogen lunde denne her gang, men husker ikke hvor meget vi købte, der var vi os nogle flere..

Anmeld

14. april 2011

henh01 skriver:

vi havde 15 rammer soda, 9 rammer øl, kaffe, the, baileys og det var ALT for meget.. Tror vi havde 9 rammer sodavand med hjem, 8 rammer øl og der blev kun drukket en halv baileys

Vi har jo selvf os øl, vin, vand, kaffe, irish coffie, bailey osv, men det er mere sodavand under maden osv : )

Hvor mange var i så til festen med det antal sodavand i havde købt der ?

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Og det er til de ca 30 personer ? Ihh sudst købte vi os for meget, ville gerne ramme nogen lunde denne her gang, men husker ikke hvor meget vi købte, der var vi os nogle flere..

6*24 er 144 delt med 30 så er det knap 5 dåser til hver. Så det kommer helt an på, hvor længe folk bilver og hvor meget folk drikker.

Anmeld

14. april 2011

Kief31

Hvis den varer 12-13 timer, og jeg KUN skulle drikke sodavand.. Så kom jeg nok op på 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.