Tv shop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2011

NoName

Sad lige og tænkte på hvor mange der har købt noget på TV shop som de bruger og er glade for.

Jeg købte for en del år siden en cd boks med 90'er hits og jeg var super glad for den, den er nærmest slidt op, men nu hører jeg ikke rigtig cd'er mere, er mere eller mindre gået over til radio. Men pengene jeg gav for dn er bestemt ikke spildt.

Hvad har i købt?

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Dinna88

Det er ikke direkte købt fra tv shop, men de sælger det, nemlig produktserien Pro Active. Det er ansigtsrens i flere trin.

Det koster 600 spir men er SÅ!! godt. Desværre er jeg virkelig for nærig til at købe det (min bror købte det sidst, og vi brugte det begge) men det er SÅ godt. Så effektivt. Og min hud havde det bare så godt!

Anmeld

14. april 2011

132319

Dinna88 skriver:

Det er ikke direkte købt fra tv shop, men de sælger det, nemlig produktserien Pro Active. Det er ansigtsrens i flere trin.

Det koster 600 spir men er SÅ!! godt. Desværre er jeg virkelig for nærig til at købe det (min bror købte det sidst, og vi brugte det begge) men det er SÅ godt. Så effektivt. Og min hud havde det bare så godt!

Sjovt, jeg har altid troet at det var det rene svindel 

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

132319 skriver:

Jaa, jeg har heller aldrig regnet NOGET fra tv shop som andet end svindel til mange penge Men min bror hentede det på posthuset en dag og jeg blev afhængig  Man kan nemlig mærke at det virker med det samme. Jeg havde den blødeste hud og den var generelt ret godt i balance - normalt har jeg nemlig tør hud der fedter, super ærgeligt og trææs, men Pro Active gjorde det for mig!

Anmeld

14. april 2011

NoName

Dinna88 skriver:

Ei, sjovt at høre at det rent faktisk virker, jeg er nemlig MEGET skeptisk overfor sådan noget man kan købe på TV shop, har nok en fiks ide om at det er fis og humbug, men det kunne jo ikke gå helt galt med en cd .

Der findes jo mange sjove ting man kan købe, for nyligt så jeg denne:

http://www.youtube.com/watch?v=1aUFZL9R04Y

og må ærligt indrømme at jeg har mine tvivl og synes den er temmelig komisk.

derimod har jeg tænkt på om den der Derma Seta virker og de der damp rengørings "maskiner" ser gode ud, men er de nu også det

Anmeld

14. april 2011

132319

Dinna88 skriver:

Jaa, jeg har heller aldrig regnet NOGET fra tv shop som andet end svindel til mange penge Men min bror hentede det på posthuset en dag og jeg blev afhængig  Man kan nemlig mærke at det virker med det samme. Jeg havde den blødeste hud og den var generelt ret godt i balance - normalt har jeg nemlig tør hud der fedter, super ærgeligt og trææs, men Pro Active gjorde det for mig!

Skønt 

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Jeg har aldrig selv købt noget gennem Tv shop

Men har en bekendt som har købt sådan en støvsuger ting på batteri, som hun er SÅÅ glad for
.. Jeg kan bare huske jeg rystede på hovedet over at den kostede så meget at jeg aldrig ville købe den gennem en tv shop.

Men jeg er selv lykkelig ejer af en støvsuger på batteri.. dog er den fra Bilka og var billigere  

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

Ei, sjovt at høre at det rent faktisk virker, jeg er nemlig MEGET skeptisk overfor sådan noget man kan købe på TV shop, har nok en fiks ide om at det er fis og humbug, men det kunne jo ikke gå helt galt med en cd .

Der findes jo mange sjove ting man kan købe, for nyligt så jeg denne:

http://www.youtube.com/watch?v=1aUFZL9R04Y

og må ærligt indrømme at jeg har mine tvivl og synes den er temmelig komisk.

derimod har jeg tænkt på om den der Derma Seta virker og de der damp rengørings "maskiner" ser gode ud, men er de nu også det

Jeg var også overrasket haha, en CD er nok ikke svindel, der giver jeg dig ret!

Jeg kan desværre ikke se videoen, jeg sidder nemlig og har engelsk lige nu  Men ud fra billedet, så ser det lidt mystisk ud! Generelt er jeg meget negativ omkring alle træningsmaskinerne de sælger. Måske de virker, men de får det jo til at se ud som om det INTET kræve - og come on; siden hvornår er træning ikke hårdt, når det er effektivt?!

Den rengøringsmaskinerne tror jeg sagtens kunne virke, men jeg tror bestemt at de overdriver i reklamerne! Helt sikkert. Derma Seta.... Hvad er det nu det er... Men den der foundationlignende ting der kan DÆKKE ALT uden at der ser det mindste unaturligt ud, det synes jeg altså er noget fis. Helt ærligt. Jeg skal virkelig se det med mine egne øjne - at det kan se 100 % naturligt ud og dække 100 % - eeeeej? 

Anmeld

14. april 2011

NoName

132319 skriver:

Det samme her...

Anmeld

14. april 2011

NoName

Bshizzle skriver:

Jeg har aldrig selv købt noget gennem Tv shop

Men har en bekendt som har købt sådan en støvsuger ting på batteri, som hun er SÅÅ glad for
.. Jeg kan bare huske jeg rystede på hovedet over at den kostede så meget at jeg aldrig ville købe den gennem en tv shop.

Men jeg er selv lykkelig ejer af en støvsuger på batteri.. dog er den fra Bilka og var billigere  

Bilka har mange gode ting og sager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.