Ei, sjovt at høre at det rent faktisk virker, jeg er nemlig MEGET skeptisk overfor sådan noget man kan købe på TV shop, har nok en fiks ide om at det er fis og humbug, men det kunne jo ikke gå helt galt med en cd
.
Der findes jo mange sjove ting man kan købe, for nyligt så jeg denne:
http://www.youtube.com/watch?v=1aUFZL9R04Y
og må ærligt indrømme at jeg har mine tvivl og synes den er temmelig komisk.
derimod har jeg tænkt på om den der Derma Seta virker og de der damp rengørings "maskiner" ser gode ud, men er de nu også det 

Jeg var også overrasket
haha, en CD er nok ikke svindel, der giver jeg dig ret!
Jeg kan desværre ikke se videoen, jeg sidder nemlig og har engelsk lige nu
Men ud fra billedet, så ser det lidt mystisk ud! Generelt er jeg meget negativ omkring alle træningsmaskinerne de sælger. Måske de virker, men de får det jo til at se ud som om det INTET kræve - og come on; siden hvornår er træning ikke hårdt, når det er effektivt?!
Den rengøringsmaskinerne tror jeg sagtens kunne virke, men jeg tror bestemt at de overdriver i reklamerne! Helt sikkert. Derma Seta.... Hvad er det nu det er... Men den der foundationlignende ting der kan DÆKKE ALT uden at der ser det mindste unaturligt ud, det synes jeg altså er noget fis. Helt ærligt. Jeg skal virkelig se det med mine egne øjne - at det kan se 100 % naturligt ud og dække 100 % - eeeeej? 
Anmeld