Nogen der kan hjælpe med skabelonen til de små converse sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.470 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Louilou

Jeg er totalt nybegynder i den her fantastiske kageverden, og jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave de små sko som mange sætter ovenpå dåbskager, er der nogen der kan hjælpe med en skabelon??

Hvad er Jeres erfaringer med selv at lave den lilla fondant? Er det bedre at købe sig til det når det er en speciel farve eller?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Karina

14. april 2011

Louilou skriver:

Jeg er totalt nybegynder i den her fantastiske kageverden, og jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave de små sko som mange sætter ovenpå dåbskager, er der nogen der kan hjælpe med en skabelon??

Hvad er Jeres erfaringer med selv at lave den lilla fondant? Er det bedre at købe sig til det når det er en speciel farve eller?

Håber der er nogen der kan hjælpe

Du kan sagtens selv lave en flot lilla farve!  Er det frugtfarve du bruger eller pasta farver!?

Jeg måtte sel vlave skoen 2 gange, før de blev  rigtige gode!   Så du skal nok ha god tålmodighed!!  Jeg bruger en skum klud, som jeg klipper over i 4 små og så folder den i passende størrelse, og giver den en tape så den holder formen, og så bruger jeg den lille dut til at holde formen på.. Øhh.. Ja, hvad kalder man den flap som sønrrebåndene 'ligger' ovenpå!?

Håber det gav lidt mening!?

Stine og Lisa.

Anmeld

15. april 2011

Louilou

Karina skriver:

http://leneskage-design.blogspot.com/2010/08/converse-sko-til-baby.html

Prøv denne - kan evt. for størres

Tusind tak

Anmeld

15. april 2011

Louilou

Tilmeldt skriver:

Du kan sagtens selv lave en flot lilla farve!  Er det frugtfarve du bruger eller pasta farver!?

Jeg måtte sel vlave skoen 2 gange, før de blev  rigtige gode!   Så du skal nok ha god tålmodighed!!  Jeg bruger en skum klud, som jeg klipper over i 4 små og så folder den i passende størrelse, og giver den en tape så den holder formen, og så bruger jeg den lille dut til at holde formen på.. Øhh.. Ja, hvad kalder man den flap som sønrrebåndene 'ligger' ovenpå!?

Håber det gav lidt mening!?

Stine og Lisa.

Tusind tak for hjælpen

Jamen er ikke gået igang med at prøve endnu, men vil du anbefale frugtfarve eller pastafarve??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.