Ny herinde - og har brug for gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2011

marollemarie

hej allesammen

Jeg er helt ny herinde og håber I vil tage godt i mod mig. Jeg er endnu ikke igang med behandling for barnløshed, men det er næste skridt, fordi min kæreste og jeg nu længe har prøvet at blive gravide med barn nr. 2 uden held. Jeg har PCO, så jeg ved godt, at behandling kan være nødvendig. Er der andre med PCO, der har fået et barn, men ikke rigtigt kan blive gravide anden gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Lisbeth1985

marollemarie skriver:

hej allesammen

Jeg er helt ny herinde og håber I vil tage godt i mod mig. Jeg er endnu ikke igang med behandling for barnløshed, men det er næste skridt, fordi min kæreste og jeg nu længe har prøvet at blive gravide med barn nr. 2 uden held. Jeg har PCO, så jeg ved godt, at behandling kan være nødvendig. Er der andre med PCO, der har fået et barn, men ikke rigtigt kan blive gravide anden gang?

Kender ikke så meget til PCO, men vil bare lige sige velkommen til

Lisbeth

Anmeld

14. april 2011

marollemarie

Tak for det. Jeg er spændt på at finde ud af, hvad man kan herinde. Umiddelbart kan det godt være lidt svært at finde rundt her

Anmeld

14. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Kender en der har PCO i svær grad og som har fået et barn, men nu hvor de gerne vil ha nummer 2 er der ikk andet end bøvl når hun endelig blir gravid og det går galt hele tiden .. Det er problemet med PCO! Ville ønske jeg kunne give et godt råd..

Men velkommen til

Anmeld

14. april 2011

Miss BananaHammock

Min søster har PCO og de fik lidt hjælp også en hjemmerul også var hun gravid. Vupti. Ved dog ikke så meget om det.

Men ihvertfald velkommen til og held og lykke med det hele 

Anmeld

14. april 2011

twinny

kender ikk noget til det....
Men ville alligevel ønske dig velkommen til... håber du bliver glad for at være her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.