#&)/)#/!"/)" utålmodig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2011

Anonym trådstarter

Det er satme ikke nemt, altså.. Er i 16. uge, og tiden sneeeegler sig afsted, synes jeg. Jeg skal til næste scanning om en måned, og min tålmodighed har nået bristepunktet. Jeg er nysgerrig efter at vide køn, jeg er nysgerrig efter at se den lille, jeg er utålmodig på, at der skal ske noget mere!! Maven vokser skam i bedste velgående, så jeg frygter jeg ender som en kæmpe badehval Og er endda 1. gangs gravid.. Og jeg er begyndt at mærke liv. Svært definérbart, men det rumsterer derinde, og kan mærke noget bevæge sig. Især under plukveer, som vidst irriterer den lille. Eller når jeg har spist is.. Men der skal bare ske noget nuuuuuu! Har en meget kedelig hverdag, så dagene går sååå langsomt.. Har lyst til at købe tidlig kønsscanning, men kæresten synes det er spild af penge, når der kun er en måned til MD. Suk, jeg er ved at gå ud af mit gode skind..

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

kiwifrugten

hvor bor du henne? i Kbh kan du få en tryghedsscanning til 200 kr.

og må sige når du ikke er længere henne så blir det godt nok en lang graviditet for dig :-(

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

.. Jeg kan ikke lade vær med at små grine af det..

Jeg kan saaaagtens følge dig!
Jeg er selv i 18 uge og får først kønnet afvide starten af næste månede, og må ærlig indrømme at jeg har svært ved at vente så længe
Men det er jo spændningen/overraskelsen som er værd at vente på.
Jeg havde flere gange snakket om en købe-scanning bare for at vide kønnet.. men NIXEN!

Til gengæld syntes jeg de 18 uger er gået hurtigt.. og maven vokser først rigtig ud nu.. .. og jeg er 2. gangs.

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

hvor bor du henne? i Kbh kan du få en tryghedsscanning til 200 kr.

og må sige når du ikke er længere henne så blir det godt nok en lang graviditet for dig :-(

Bor i Århus.. Men ja, det ved jeg godt, og tålmodighed har aldrig været mit bedste træk. Jeg tror bare jeg gerne vil nå det punkt, hvor jeg kender kønnet, kan mærke liv sådan hårdt og tydeligt og man ikke er et sekund i tvivl om maven er gravid, ikke bare buttet.. For selvom jeg er slank, kan man godt blive i tvivl..

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

.. Jeg kan ikke lade vær med at små grine af det..

Jeg kan saaaagtens følge dig!
Jeg er selv i 18 uge og får først kønnet afvide starten af næste månede, og må ærlig indrømme at jeg har svært ved at vente så længe
Men det er jo spændningen/overraskelsen som er værd at vente på.
Jeg havde flere gange snakket om en købe-scanning bare for at vide kønnet.. men NIXEN!

Til gengæld syntes jeg de 18 uger er gået hurtigt.. og maven vokser først rigtig ud nu.. .. og jeg er 2. gangs.

Godt jeg ikke er alene! Og hvor dejligt du skal i starten af maj.. SUK SUK SUK! Man føler sig som et lille barn, som venter utålmodigt på juleaften. Lidt dum, men altså! Det er jo en stor ting.. 

Er sikker på du nok får en stor og dejlig mave! Hehe

Anmeld

14. april 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

Bor i Århus.. Men ja, det ved jeg godt, og tålmodighed har aldrig været mit bedste træk. Jeg tror bare jeg gerne vil nå det punkt, hvor jeg kender kønnet, kan mærke liv sådan hårdt og tydeligt og man ikke er et sekund i tvivl om maven er gravid, ikke bare buttet.. For selvom jeg er slank, kan man godt blive i tvivl..

Jeg kan sagtens huske følelsen. ALT er bare nemmere når man kender kønnet :-)

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Jeg kan sagtens huske følelsen. ALT er bare nemmere når man kender kønnet :-)

Ja nemlig.. Vil gerne købe så mange ting, sengetøj, sengehimmel, uro osv. osv., men hver gang tænker jeg: "Jamen altså, farve og design kommer jo an på kønnet jeg får". suk

Anmeld

14. april 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

Ja nemlig.. Vil gerne købe så mange ting, sengetøj, sengehimmel, uro osv. osv., men hver gang tænker jeg: "Jamen altså, farve og design kommer jo an på kønnet jeg får". suk

Ja jeg sys heller ikke der er så stort et udvalg i neutrale farver.

Men jeg var lige så ivrig og utålmodig som dig og jeg har købt aaaaaalt for meget. Jeg mangler næsten ikke noget så der er ikke rigitg noget folk de kan komme med :-( Det ærger jeg mig lidt over. Så husk endelig der skal være noget andre kan give jer :-)

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Ja jeg sys heller ikke der er så stort et udvalg i neutrale farver.

Men jeg var lige så ivrig og utålmodig som dig og jeg har købt aaaaaalt for meget. Jeg mangler næsten ikke noget så der er ikke rigitg noget folk de kan komme med :-( Det ærger jeg mig lidt over. Så husk endelig der skal være noget andre kan give jer :-)

Det skal jeg nok huske! Er også mest i gang med de praktiske ting, ikke så meget tøj og sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.