Hej piger..
har lige været ved lægen idag, fordi jeg får mange smerter i mit bækken, ribben og bestemt hele ryggen - kan hverken finde en måde når jeg sidder, ligger eller står som er ret behagelig . Prinsessen har nu lagt sig med hovedet nedad, og det spænder alle vegne, kan ikke engang tisse uden det skal gå mega hurtigt fordi jeg får ondt..
Er mit 1 barn jeg venter d. 23 juni, og er da også nervøs for der vil ske noget før tid osv, ved ikke helt hvorfor bare en fornemmelse jeg har. Men tager så til lægen, fordi mine 5½ timer om dagen i aktivering virkelig er for meget, skal sidde på en stol alle timer og være kreativ, ikke engang det kan jeg holde til.
Lægens eneste svar var, at en graviditet ikke er en sygdom, men en tilstand og at han kan sygemelde mig indtil efter påske og derefter skal jeg bare igang igen. Hmm, har så fri fra imorgen og indtil efter påske så der er jeg jo fritaget alligevel..
Det sidste han så siger til mig inden jeg går ud er at jeg jo helst skulle lave et ordenligt barn! 

Mener bare burde læger ikke lytte lidt mere til de ting man siger og være der for en istedet for at være modbydelige at høre på?
Knus fra lille fortvivlede mig... 

Anmeld