baby og mellemøresbetændelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

eliasogmor

har næsten lige været på skadestuen med elias..da han har haft feber nu i 2 dage..og da jeg skulle have ham i bad, og ville vaske hans øre blev han så ked af det..så jeg ringede til vagtlægen, der sagde vi skulle komme med det samme...men nu er det så at jeg ikke aner noget om mellemøresbetændelse, jo at det gør skide ondt..men jeg har aldrig selv haft det..men hvordan skal jeg forholde mig.. med larm, må han komme udenfor , hvordan når han sover... ? hjælp..... er lidt uviden på dette område... knus en meget træt mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

eliasogmor

og hva når han skal i bad?

Anmeld

25. oktober 2008

Vibeke Henriksen

Hejsa.
Jeg kan kungive dig ret i at det gør hammer ondt når man har mellemørebetændelse.
Jeg har selv haft det en enkelt gang.
Det hjælper at lægge et par tlf bøger eller andre lidt tykke bøger under madrassen i hoved enden da det letter trykket iørene at komme lidt op med hovedet.
Mht til at komme ud vil jeg mene at det er okay at de kommer ud bare de får en hue på.
Larm tror jeg ikke genere ham.
Det er mere vand du skal passe på. At han ikke får vand i ørene da det også gør ekstremt ondt.
Håber at mine råd kan hjælpe lidt.
Og håber at han snart er frisk igen.
Knus fra Vibeke.

Anmeld

25. oktober 2008

stumpen-89

Fra nettet : Det gør ondt at ligge ned, når der er tryk i ørerne, så lad barnet sidde op så meget som muligt. Det lille barn kan sidde op ad en person eller I kan lægge noget under madrassen, så den hæves i hovedenden, det større barn kan sidde op ad nogle puder.

http://www.sundhedsguiden.dk/article.aspx?categoryId=1898&article=884

Anmeld

25. oktober 2008

eliasogmor

Vibeke Henriksen skriver:

Hejsa.
Jeg kan kungive dig ret i at det gør hammer ondt når man har mellemørebetændelse.
Jeg har selv haft det en enkelt gang.
Det hjælper at lægge et par tlf bøger eller andre lidt tykke bøger under madrassen i hoved enden da det letter trykket iørene at komme lidt op med hovedet.
Mht til at komme ud vil jeg mene at det er okay at de kommer ud bare de får en hue på.
Larm tror jeg ikke genere ham.
Det er mere vand du skal passe på. At han ikke får vand i ørene da det også gør ekstremt ondt.
Håber at mine råd kan hjælpe lidt.
Og håber at han snart er frisk igen.
Knus fra Vibeke.

mange tak for svar....... håber på pencilien snart virker...

Anmeld

25. oktober 2008

Vibeke Henriksen

Det var så lidt.

Ja jeg håber også at pencilinen snart virker.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.