Er det nu? Hjælp mig lige lidt piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Chewy

Mercedes & Catalinas Mor skriver:

Det lyder som om den lille snart kommer ud  Det er de samme tegn som ved min sidste fødsel, og der gik cirka 48 timer fra den første svage mens. smerte til de kraftige fødselsveer gik igang. Og 7 timer efter var hun ude

Så du kan da nok godt begynde at forberede dig på det mentalt og praktisk.

Pøj pøj

Uh, hvor spændende altså. Hvordan føles de "rigtige" fødselsveer i forhold til de mindre veer, jeg oplever nu? Jeg mener, jeg er vel ikke i tvivl, når det sker er jeg?

Jeg er SÅ klar på, at han skal komme ud til os nu - hep hep lille skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

ZamanogDania

Ja, jeg føler også de er en del værre end almindelige menssmerter, så håber virkelig, de bliver til mere...

Skal selvfølgelig nok komme med en update, hvis jeg skulle være så heldig, at der sker yderligere

Altså det lyder som veer, men ikke så stærke veer. Kender det godt. Havde det præcis som dig. Var i tvivl om jeg skulle føde, så jeg var i fødegangen 2 gang forgæves, fordi jeg var kun 1 cm åben. Så måske er det det samme for digSå gik der 2 dage, så fødte jeg

Anmeld

14. april 2011

Majbriteriksen

Chewy skriver:

Hej piger,

Jeg er i dag 38+2 og er efterhånden ved at være godt forvirret. Håber I kan hjælpe mig med at finde ud af, hvad det er, der sker.

Sagen er den, at jeg ikke på noget tidspunkt i min graviditet har haft plukkeveer, jeg selv har lagt mærke til. Ingen med smerter el. lignende.

Natten til onsdag vågnede jeg så med ondt i lænden og menstruationslignende smerter. Ikke noget voldsomt men alligevel så de nev en del. Selve onsdag (igår) havde jeg så fortsat en del mensessmerter, og jeg tilbragte det meste af dagen på sofaen fordi de faktisk nev en del og kom bare jeg foretog mig det mindste. I nat havde jeg så regelmæssige menssmerter - 12 min mellem hver mens smerte som virkelig nev til. Jeg vågnede af dem hver gang, for hold da op, hvor de bed.

Nu er jeg så stået op, har været i bad osv. og de er der stadig. Ikke så regelmæssigt, men de kommer en gang imellem så jeg dælme er ved at tabe pusten.

Jeg har en del slimet (undskyld detaljerne) udflåd og i går var der en lille smule blod i (vel det de kalder tegnblødning).

Jeg er skrup forvirret i forhold til, hvad det er, der sker. I princippet kan der jo godt gå længe endnu, men det er bare kommet så pludseligt med de plukkeveer/menssmerter, at jeg faktisk tænkte, at nu var det nok nu. Men det kan også være, det bare skal være sådan op mod fødslen?

Er der nogen af jer tøser, der har oplevet noget lignende? Og var I på vej i fødsel, eller hvad skete der?

Er 1. gangsfødende så aner virkelig ikke, hvad jeg skal tro. Synes min krop sender mig en masse blandede signaler og synes virkelig det er svært at tyde.

Tak fordi I læste med

Hej. Det lyder som starten på min 1 fødsel. Jeg fik plukkeveer med faste intervaller fra onsdag morgen, og de fortsatte henover torsdag hvor det tog til i styrke. Kl 17 torsdag aften gik vandet og han er født fredag morgen kl. 0345. Håber for dig at det er nu, det er en kæmpe oplevelse du går i møde

Anmeld

14. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Chewy skriver:

Uh, hvor spændende altså. Hvordan føles de "rigtige" fødselsveer i forhold til de mindre veer, jeg oplever nu? Jeg mener, jeg er vel ikke i tvivl, når det sker er jeg?

Jeg er SÅ klar på, at han skal komme ud til os nu - hep hep lille skat

Du er absolut ikke i tvivl når de kommer De varer længere, spænder mere og gør selvfølgelig mere ondt. Bevæg dig meget, gå nogle gode ture det hjælper med at få de rigtige veer igang.

I starten da jeg fik de små smerter tænkte jeg også at de nok ikk var noget. Så blev jeg indlagt da jeg fødte hurtigt første gang. Da der ikke rigtig var sket nogen forandring efter 24 timer på hospitalet, tog jeg hjem for at gå i bad osv. Så snart jeg havde været i bad kom de kraftige veer susende, og så måtte jeg skynde mig tilbage til hospitalet og føde Lyt til din krop. Og et godt råd: Spis nogle gode måltider, drik en masse vand, få lidt hvile og et varmt bad. Så er du klar til en god fødsel

Anmeld

14. april 2011

mortilnoahogmelina

Præcis sådan der startede min fødsel .
Jeg vågnede med mens smerter kl 6 om morgnen d 29/12.10 og jeg fødte d 30/12 kl 01.39 ..

Så det kan være du er ved at gå i fødsel , er svært at svar på , nogen af bare sådan nogen smerter frem mod fødslen .

Men for at der snart sker noget .

Anmeld

14. april 2011

Chewy

Majbriteriksen skriver:

Hej. Det lyder som starten på min 1 fødsel. Jeg fik plukkeveer med faste intervaller fra onsdag morgen, og de fortsatte henover torsdag hvor det tog til i styrke. Kl 17 torsdag aften gik vandet og han er født fredag morgen kl. 0345. Håber for dig at det er nu, det er en kæmpe oplevelse du går i møde

Åh, håber det kommer til at gå sådan for mig også. Siger til mig selv, at det da må være en fordel for mig selv at gå herhjemme og lade kroppen blive klar til fødsel, så vi ikke skal være i fødsel på sygehuset længere end højst nødvendigt. Tak for dit svar

Anmeld

14. april 2011

Chewy

Mercedes & Catalinas Mor skriver:

Du er absolut ikke i tvivl når de kommer De varer længere, spænder mere og gør selvfølgelig mere ondt. Bevæg dig meget, gå nogle gode ture det hjælper med at få de rigtige veer igang.

I starten da jeg fik de små smerter tænkte jeg også at de nok ikk var noget. Så blev jeg indlagt da jeg fødte hurtigt første gang. Da der ikke rigtig var sket nogen forandring efter 24 timer på hospitalet, tog jeg hjem for at gå i bad osv. Så snart jeg havde været i bad kom de kraftige veer susende, og så måtte jeg skynde mig tilbage til hospitalet og føde Lyt til din krop. Og et godt råd: Spis nogle gode måltider, drik en masse vand, få lidt hvile og et varmt bad. Så er du klar til en god fødsel

Jeg sidder også og tager mod til mig for at gå en tur med min hund. Synes bare de tager til, så snart jeg bevæger mig. Men det er jo en god ting

Så må jeg hjem på sofaen bagefter og se barnedåb og arbejde med mine veer

Anmeld

14. april 2011

Chewy

Pernille08 skriver:

Præcis sådan der startede min fødsel .
Jeg vågnede med mens smerter kl 6 om morgnen d 29/12.10 og jeg fødte d 30/12 kl 01.39 ..

Så det kan være du er ved at gå i fødsel , er svært at svar på , nogen af bare sådan nogen smerter frem mod fødslen .

Men for at der snart sker noget .

Åh, hvor jeg håber Kunne være så dejligt

Har selv en følelse af, at inden ugen er omme, så har jeg født

Anmeld

14. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Chewy skriver:

Jeg sidder også og tager mod til mig for at gå en tur med min hund. Synes bare de tager til, så snart jeg bevæger mig. Men det er jo en god ting

Så må jeg hjem på sofaen bagefter og se barnedåb og arbejde med mine veer

Hi hi ja det lyder fornuftigt

Anmeld

14. april 2011

mortilnoahogmelina

Chewy skriver:

Åh, hvor jeg håber Kunne være så dejligt

Har selv en følelse af, at inden ugen er omme, så har jeg født

Gå dig en masse laaaaaaange ture og vrid lidt i hofterne det satte skub i min fødsel

Rigtig meget held og lykke . - når du tror på det , så er jeg sikker på du har født inden mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.