Speciel studentergave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2011

rsmor

Min søster bliver student her til juni fra gymnasiet, jeg ønsker selvfølgelig at give hende den bedste gave. Men har svært ved lige at finde ud af, hvad det skal være. Det skal være specielt og personligt, og gerne noget hun kan have i mange år og huske tilbage på hun fik. Har I nogen gode ideer? Knus herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Lunae

rsmor skriver:

Min søster bliver student her til juni fra gymnasiet, jeg ønsker selvfølgelig at give hende den bedste gave. Men har svært ved lige at finde ud af, hvad det skal være. Det skal være specielt og personligt, og gerne noget hun kan have i mange år og huske tilbage på hun fik. Har I nogen gode ideer? Knus herfra...

Jeg fik en medaljon! På forsiden var mit navn ingraveret og på bagsiden var den dato hvor jeg blev student det var en lækker personlig gave! Jeg fik også Georg Jensen margurit halskæde, hvilken jeg bruger ofte!

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

rsmor skriver:

Jeg bliver student til sommer, og jeg ønsker mig penge til min tatovering Jeg skal have en pin up med studenterhue på, så den er ret aktuel.

Anmeld

14. april 2011

rsmor

Gode ideer allerede! Dejligt!

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

Ved du hvad hun skal læse videre? Jeg kender en der fik ting hun skulle bruge til sin uddannelse efter hun var blevet student.

Jeg vil også blive rigtig glad for specielle smykker - jeg er ikke en af dem der har mange fine, specielle smykker. F.eks. som en medaljon, arvesmykker m.m. 

Ellers er noget helt personligt også en lækker ting. Jeg får, af min svoger og søster, penge til en tatovering jeg skal have lavet om kort tid af min nieces håndaftryk og så et spansk tekst stykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.