hæmoride eller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

hvordan følels det bagi med en hæmoride ? .. eller orme ?

er gravid 33+1 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Anonym trådstarter

kan man evt få nogen til gravide på apoteket? frem for at skal gå til lægen .. eller hvad synes i ?

Anmeld

14. april 2011

Mette 28

Altså en hæmoride gør ondt at have eller kan gøre, man kan bløde når man er på toilettet, og er det en ydre så kan man føle en lille form for hudklup ved endetarmen man kan skubbe op igen... Du skal gennem din læge for at få noget creme eller stikpiller.. Jeg har bare kunne ringe til min for at få det, og ved mig virkede kun stikpiller også selv om det var en ydre...

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Mette 27 skriver:

Altså en hæmoride gør ondt at have eller kan gøre, man kan bløde når man er på toilettet, og er det en ydre så kan man føle en lille form for hudklup ved endetarmen man kan skubbe op igen... Du skal gennem din læge for at få noget creme eller stikpiller.. Jeg har bare kunne ringe til min for at få det, og ved mig virkede kun stikpiller også selv om det var en ydre...

er bare i tvivl..

havde tynd mave igår, og fik så ondt i måsen af at tøre.. men vågnet så i nat, og kunne mærke irriation deromme.. som om noget ville ud.. sad på wc i 1time, og der kom kun en lille bom ud og så gik det hele storset væk .. men sidder nu her og føler der stadig er lidt irriation deromme når jeg sidder..

det gør ikk ondt ..

Anmeld

14. april 2011

Mette 28

Kan også være du har små rifter efter du har tørret dig.. Men at sidde på toilettet i 1 time er absolut ikke godt hvis du har hæmorider, jeg ville nok se tiden an til imorgen eller mærke om der sidder en ydre, ved godt det er et følsomt emne, men ved også bare hvor ondt de kan komme til at gøre... Husk at drikke meget vand og spise fiberrigt hvis det er hæmorider...

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Mette 27 skriver:

Kan også være du har små rifter efter du har tørret dig.. Men at sidde på toilettet i 1 time er absolut ikke godt hvis du har hæmorider, jeg ville nok se tiden an til imorgen eller mærke om der sidder en ydre, ved godt det er et følsomt emne, men ved også bare hvor ondt de kan komme til at gøre... Husk at drikke meget vand og spise fiberrigt hvis det er hæmorider...

Ja, måske man lige sku se tiden and til imorgen .. men kan sådan en hæmoride godt komme i løbet af en dag , mærkede intet før jeg fik tynd mave om aften .. ja, det er et lidt følsom enme ..

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, måske man lige sku se tiden and til imorgen .. men kan sådan en hæmoride godt komme i løbet af en dag , mærkede intet før jeg fik tynd mave om aften .. ja, det er et lidt følsom enme ..

ved jo ikk rigtig hvad jeg skal mærke efter ..  eller hvordan det ellers skal være når det er iorden deromme ..

kan sagtens sidde osv uden det gør ondt..

Anmeld

14. april 2011

Mette 28

Anonym skriver:

De kan begynde at gøre ondt fra den ene dag til den anden, men det er som en lille hudflap, i hvert fald når det er ydre.. Men det kan sagtens være du har rifter i stedet for...

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Mette 27 skriver:

De kan begynde at gøre ondt fra den ene dag til den anden, men det er som en lille hudflap, i hvert fald når det er ydre.. Men det kan sagtens være du har rifter i stedet for...

altså uden at lyde for klam, har jeg været ude og bom bom idag, og der var intet der gjorde ondt .. så ser lige tiden and til imorgen

Anmeld

14. april 2011

Mette 28

Anonym skriver:

altså uden at lyde for klam, har jeg været ude og bom bom idag, og der var intet der gjorde ondt .. så ser lige tiden and til imorgen

Så ville jeg helt sikker ikke begynde at få fat i noget, for kan fortælle at det ikke er helt billigt med de piller eller creme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.